גנץ: “אנחנו בעד תחבורה בשבת” • דרעי: חבל שאתה נגרר אחרי לפיד

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שב ומצהיר על כוונתו להפעיל תחבורה ציבורית בשבת • יו"ר ש"ס: "אתה עושה זאת במילים יפות, אך לא מסתיר את כוונתכם המסוכנת לפגוע בסטטוס קוו הקיים עשרות שנים, לעורר שנאה ופירוד"
אריה ריבקינד
ט"ו תמוז התשע"ט / 18.07.2019 13:00

יו”ר כחול לבן, בני גנץ, שב היום (חמישי) והצהיר על כוונתו להפעיל תחבורה ציבורית בשבת.

“בשיח פתוח, מתחשב ומכבד ניתן יהיה למצוא את דרך המלך ולהפעיל תחבורה בשבת ברשויות שירצו בכך”, כתב גנץ בחשבון הטוויטר שלו. “נעשה זאת בכבוד כלפי אלו שרוצים לשמור על המסורת וקדושת השבת”.

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, הגיב לדברי יו״ר כחול לבן: “מר גנץ, חבל שאתה נגרר אחרי לפיד. אתה אמנם עושה זאת במילים יפות, אך זה לא מסתיר את כוונתכם המסוכנת לפגוע בסטטוס קוו הקיים עשרות שנים, לעורר שנאה ופירוד, ולהפוך את יום המנוחה הקדוש המאפשר לכל יהודי לנוח עם משפחתו, לעוד יום חול”.

מזכיר סיעת ש”ס בכנסת, אשר מדינה, הגיב לגנץ: “נכניס את רעש האוטובוסים והמולת הקניות לרחובות הערים בשבת, נאלץ המוני נהגים ובעלי עסקים להיפרד מבני משפחתם ביום המנוחה כדי לעמוד בתחרות, נפגע ברגשותיהם של המוני שומרי מסורת נוכח קדושת השבת המתחללת בארץ ישראל – הכל נעשה בכבוד ובשיח פתוח ומתחשב”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנצי יש לנו מדינה אחת
    18/07/2019 14:37
    מוטי
  1. זה שחלמנו עליה כבר 2000 שנות גלותינו אם לזה שיהיה תחבורה ציבורית בשבת אתה חותר ולטשטש את זהותינו כיהודים. אחרי דור נאבד את הערך שלנו כיהודים מי אתה שתקבע לנו להיות כמו הגוים. טירון עלוב

  2. קדושת השבת מול גנבה
    19/07/2019 07:10
    צביעות
  3. אדון דרעי תסביר מדוע קדושת השבת קודמת לעשרת הדברות ?

  4. אריה.אחרי מי אתה נגרר בכל מה שקשור לנסיעה בשבת ולגניבות?
    19/07/2019 15:31
    צ
  5. אה?