כמה מפלגות רוצות להציע לאורלי לוי שידוך, אך היא לא עונה לטלפון

אורלי לוי אבקסיס שמחזיקה בבסיס תומכים של כ-70 אלף קולות, הפכה בשבועות האחרונים למבוקשת מצד שלוש מפלגות • הבעיה: אין להם עם מי לדבר, כי היא אפילו לא טורחת להשיב להודעות
חרדים 10
כ"ח סיון התשע"ט / 01.07.2019 00:45

 האם אורלי לוי-אבקסיס  תתמודד בבחירות לכנסת ה-22? למרות שסיימה את הבחירות לכנסת ה-21  הרחק מאחוז החסימה, ליו”ר מפלגת גשר יש בסיס תומכים של כ-70 אלף קולות מה שגורם למפלגות מימין ומשמאל – כחול לבן, הליכוד והעבודה – לנסות ולגייס אותה אל שורותיהם ולשריין אותה.

אלא שלפי דיווח של הפרשן הפוליטי עמית סגל מחדשות 12, למרות העניין הרב בה, לוי-אבקסיס לא טורחת אפילו להשיב להודעות או לשיחות הטלפון שקיבלה ולא מנהלת כל משא ומתן.

כיוון שכך, נראה שהיא לא תתמודד בבחירות לכנסת הקרובה.

בבחירות הקודמות, שנערכו פחות משלושה חודשים, ניהלה לוי משא ומתן ארוך עם מפלגת חוסן לישראל של בני גנץ. אבל ברגע האחרון, ממש לפני סגירת הרשימות, הפסיק גנץ לטענתה לענות לשיחותיה וסגר עם יש עתיד ויאיר לפיד על חיבור והקמת מפלגת כחול לבן.

סגל מציין, כי בבחירות האחרונות לא יכלה לוי-אבקסיס להתמודד כחלק מרשימה קיימת, בגלל שפרשה באמצע הקדנציה ממפלגת ישראל ביתנו, ולכן לא היה ניתן לחבר בינה לבין לפיד, אך בבחירות הקרובות אין כבר מגבלה חוקית שכזו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות