חכם שלום ליו”ר שס באלעד: לפעול בסמינרים בכל הכוח, לא להתפשר

מ"מ ראש עיריית אלעד ויו"ר ש"ס הנכנס הרב יהודה בוטבול הגיע להתברך אצל נשיא המועצת • ראש הישיבה הורה שלא להתפשר בנושא חינוך ושיבוץ הסמינרים - ואמר בכאב: ''כל בת היא עולם מלא"
אריה ריבקינד
כ"ב סיון התשע"ט / 25.06.2019 20:16

יו”ר ש”ס הנכנס באלעד, הרב יהודה בוטבול, הגיע ליטול עצה ולהתברך במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן – עם כניסתו לתפקיד יו”ר ש”ס באלעד ולתפקיד מ”מ וסגן ראש העיר.

בוטבול התייעץ עם נשיא המועצת במספר נושאים ציבוריים בעיר אלעד.

חכם שלום  התעניין בשיבוץ הבנות בסמינרים ועל כך שישנן בנות שטרם התקבלו ללימודים, והורה לבוטבול לדאוג לכל בת שתגיע למקום המתאים לה.

ראש הישיבה אמר בכאב: ”כל בת היא עולם מלא” – והורה שלא להתפשר על שום תלמידה.

“נכנסת לתפקיד בדיוק בזמן הנכון, ויש לך עבודה לעשות, וזה הנושא הכי חשוב, תפעל בכל כוחך בזה ותראה ברכה והצלחה בתפקידך, כי כשיש הורים שיושבים בבית ובוכים שבתם לא התקבלה לסמינר, והילדה רואה שכל חברותיה כבר התקבלו והיא לא, אם תסייע לה, אין לך דבר גדול מזה”.

נשיא המועצת שמע מהיו”ר החדש על שיתוף הפעולה בין חברי הסיעה, ובין סיעת שס לראש העירייה ישראל פרוש, ובירך בחום על שיתוף הפעולה. ראש הישיבה הוסיף כי צריך להמשיך בכך לטובת תושבי העיר.

כמו כן עמד על הצורך לגבש את כל קהילות הספרדים בעיר – ובירך את הנציגים כולם ש”תשרה ברכה במעשה ידיהם ולא תצא תקלה מתחת ידם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות