רובינשטיין כינה את כרמל שאמה ‘פרעה’ – והוא קם ונטש את הפאנל 

החרדים "איום אסטרטגי"? עימות חריף התפתח הבוקר בין ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין לראש העיר רמת גן כרמל שאמה בוועידת הנדל"ן של עיתון 'דה מרקר'
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשע"ט / 24.06.2019 11:50

השכנים מתקוטטים: עימות חריף התפתח הבוקר (שני) בין ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין לראש העיר רמת גן כרמל שאמה בוועידת הנדל”ן של עיתון ‘דה מרקר’.

היה זה כאשר ראש עיריית בני ברק כינה באמצע הפאנל את ראש עיריית רמת-גן שישב לצידו “פרעה”.

רובינשטיין נשאל על מצוקת הדיור של המגזר החרדי על ידי מנחת הפאנל – וענה: “אין פתרון לציבור החרדי. הציבור החרדי לא יגור בגינות או בשדרות. אני גם אבא, הילדים שלי צריכים להתחתן ולבנות בתים, אז אנחנו הולכים לגור בעפולה, ברמת גן, איפה שיהיו מקומות טובים וזולים, אפילו שכרמל שאמה אמר שרמת גן היא איום אסטרטגי על בני ברק”.

שאמה הכהן השיב: “אנחנו לא רוצים את רמת גן חרדית”

“גם פרעה אמר ‘פן ירבה'” – השיב רובינשטיין בהתייחסו לדברים שאמר אתמול כרמל שאמה. “להגיד על הציבור החרדי שהוא איום אסטרטגי – זו התנהגות של פרעה”.

“תתבייש לך ראש העיר, יהודי עם כיפה, קורא ליהודי פרעה? לכנות פרעה ראש עיר שמסייע לך זה לא כדברי התורה המצווה עלינו ‘ואהבת לרעך כמוך'”, זעם שאמה, וקם ועזב את הפאנל לקול מחיאות כפיים מהקהל.

“תישארו אתם עם האדם הזה”, הוסיף.

אתמול, בראיון שהעניק לערוץ 13, הסביר ראש העיר רמת גן מה עומד מאחורי פעולותיו בעיר: “אני לא רוצה את רמת גן יותר חרדית. מי שחושב בבני ברק שהוא יכול להעביר ברמת גת תהליך התחרדות ולשנות אותה עם הזמן, אנחנו בונים חומה על ידי זה, זה איום אסטרטגי. באמת”.

בדבריו הסביר כי השכנות עם בני ברק טובה ברובה “אך תמיד יש חיכוכים.. זה איום אסטרטגי”.

בדבריו לגלג ראש העיר, בעבר ח”כ מהליכוד, על המוחים החרדים ואמר: “עשו לי פולסא דרנוא, אבל אם לא עשו לך פולסא – לא התקדמת בחיים”.

השבוע צפויה מועצת רמת גן לאשר תחבורה ציבורית בשבת לחוף הים ולמקומות הבילוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות