גנץ: ‘לא עובר טיפולים נפשיים’ • הליכוד: ‘לא עומד בלחץ, גדול עליו’

יו"ר כחול לבן האשים בראיון כי ראש הממשלה מעוות חומרים סודיים של מדינת ישראל ומשתמש בהם לצרכים פוליטיים • הליכוד: ''גנץ, בוגי ואשכנזי הם אלה שמספסרים בסודות מדינה ומדרדרים את השיח הציבורי לשפל חסר תקדים"
אריה ריבקינד
כ"ג אדר ב' התשע"ט / 30.03.2019 20:26

בני גנץ, יו”ר כחול לבן, תקף הערב (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו בשימוש בחומרים מסווגים לצרכיו הפרטיים.

בריאיון מיוחד לחדשות 12, אמר גנץ: “במצוקה הפוליטית שראש הממשלה נמצא, הוא לוקח חומרים סודיים של מדינת ישראל, מעוות אותם ומשתמש בהם לצרכים פוליטים”.

את הדברים אמר גנץ על רקע הדיווח במהדורה המרכזית על עימות בזמן שכיהן כרמטכ”ל, בינו לבין ראש הממשלה, לפני מבצע סודי של צה”ל.

“מי שהכין את המבצע זה הייתי אני, מי שתקף זה הייתי אני, מי שקיים את השיח עם הדרג המדיני זה הייתי אני”, הצהיר יו”ר כחול לבן. “עשיתי את זה שם ובעוד עשרות מבצעים אחרים. מה שאני לא עושה, אני לא מוציא החוצה פרוטוקולים סודיים. אני לא מדווח לאף אחד, גם לא לך על פגישות אחרות”.

גנץ גם הכחיש את הדיווחים כי הוא עובר טיפול פסיכולוגי: “אני לא עובר שום טיפולים נפשיים, תהיו רגועים. הכול בסדר”.

הוא הוסיף: “נחשפתי ללחצים הרבה יותר גדולים. הדבר היחיד שישנו – יש יועצת ארגונית שמלווה אותי בשלוש השנים האחרונות בתחומים הארגוניים והעסקיים שלי. הכדורים היחידים שאני מכיר זה 5.56, 7.62″.

מהליכוד נמסר בתגובה לראיון: ”גנץ לא עומד בלחץ, זה גדול עליו. גנץ אמר ש’זה החודש הקשה בחייו’. אם הוא לא עומד בחודש של קמפיין, איך הוא יעמוד בלחץ של לנהל מדינה? הוא קרס משאלה בריאיון, איך יתמודד מול החלטות גורליות או מול הלחצים הכבירים של מנהיגי המעצמות?

”גנץ, בוגי ואשכנזי הם אלה שמספסרים בסודות מדינה ומדרדרים את השיח הציבורי לשפל חסר תקדים כשהם טופלים על ראש הממשלה נתניהו עלילת דם כשהם מאשימים אותו בבגידה בעניין הצוללות. רק אתמול התברר בפרסום בחדשות 13 שבוגי יעלון היה מעודכן כל הזמן בעניין רכש הצוללות.

”גנץ האשים את ראש הממשלה בהאשמות הזויות שהוא רוצה להרוג אותו, שהוא הפעיל נגדו את הרוסים ושראש הממשלה מצוטט לו. וגנץ עדיין לא נתן תשובות לדו״ח מבקר המדינה החמור שקבע שהחברה של שלו קיבלה במירמה חוזה על סך 50 מיליון ש״ח מכספי הציבור, שמתוכם שולמו לו ולחברה שלו 4 מיליון ש״ח.

”אם רוצים דוגמא לתקשורת מגוייסת, הריאיון המלטף של רינה מצליח לבני גנץ הוא דוגמא מצוינת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות