גילה גמליאל: “אם בני גנץ מתרגש מיונית לוי, איך לא יתרגש מטראמפ?

השרה לשיוויון חברתי אמרה ב'שישי תרבות' בבית שמש: "האבסורד עם גנץ הוא שהוא גם שיקר, גם בזבז כספי ציבור וגם בסוף פשט את הרגל. זה מה שמגיע לאזרחי ישראל?"
חרדים 10
כ"ב אדר ב' התשע"ט / 29.03.2019 12:36

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל השתתפה היום (שישי) באירוע ‘שישי-תרבות’ בבית שמש והעניקה ראיון לפרשן הפוליטי אטילה שומפלבי על הסוגיות שעל סדר היום.

בדבריה התייחסה גמליאל לראיון של בני גנץ ליונית לוי השבוע – ואמרה: “כדי להיות ראש ממשלה במדינת ישראל מצריך גם עור של פיל וגם יכולת לייצג אותנו. הייצוג הזה, בין יתר הדברים, זה היכולת להתראיין”.

כאן הקשה שומפלבי ואמר שמדובר ברמטכ”ל שמנוסה במצבי לחץ. בתגובה אמרה גמליאל: “תקשיב, לא מחלקים פקודות בתקשורת. המערכת הציבורית אינה צבאית, אף אחד לא מצדיע לך. אתה צריך לבוא ולהוכיח את עצמך ולרכוש את אמון הציבור. אתה צריך לייצג את עם ישראל. אתה צריך לייצג את מדינת ישראל. אז מה, אז תראה את הנשיא טראמפ תתחיל להתרגש אם אתה מתרגש מיונית לוי, איך זה עובד?!”.

על דוח מבקר המדינה הבהירה: “מוכרחים לפתוח בחקירה בהקדם. הדוח סיפק ממצאים חמורים ביותר לגבי ההתנהלות של החברה של גנץ, בטרם הוליך אותה לפשיטת רגל. הם הציגו בפני המשטרה מצגי שווא, שקרים בוטים שעל בסיסם קיבלו כספי ציבור מהמשטרה. 4 מיליון שקלים מכספי ציבור הלכו לפח, ואילו לא פשט רגל היה מאבד 50 מיליון שקלים”.

בתגובה לשאלה האם גנץ מושחת – השיבה: “במידה ותוכח ההתנהלות העולה מדוח מבקר המדינה – גנץ הוא איש מושחת, יש ספק בכך?! מדובר בעבירה פלילית של קבלת דברים במרמה, תוך הטעייה מובהקת של המשטרה. אלו דברים חמורים ביותר”.

גמליאל הוסיפה: “האבסורד הוא שגנץ גם שיקר, גם בזבז כספי מדינה וגם בסוף פשט רגל. זה מה שמגיע לנו אזרחי ישראל?! לתת לו להיות שפן ניסיונות על חשבון המדינה שלנו?! כזה דבר להעמיד בתור ראש ממשלה?! לאן הגענו?! לציבור שלנו מגיע הרבה יותר”.

על פי דיווח ברשת ב’, גמליאל תקפה את בני גנץ על רקע ראיונותיו לתקשורת.

“אני לא פסיכיאטרית אבל מי שרוצה להיות ראש ממשלה צריך לייצג אותנו ולא לגמגם בראיונות. המערכת הציבורית היא לא הצבאית, לא מצדיעים לך. זה לא נראה טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות