“שס שינתה עורה. אולי יהיה עליי לחץ כשאביא חרדים להצביע כחלון”

כחודש לאחר שהתקפלה מהמירוץ לכנסת, עדינה בר שלום הודיעה כי תתמוך בסיעת כולנו: "אני לא רואה את עצמי בש"ס" • "כל הציבור, לא רק חרדים, לא בוחרים בעוני. אמא שלא יכולה לספק לילד שלה את המחסור שלו, היא אמא מתכווצת שהמעיים שלה מתהפכות"
חרדים 10
כ"א אדר ב' התשע"ט / 28.03.2019 18:12

כחודש לאחר שהתקפלה מהמירוץ לכנסת עם מפלגתה ‘אחי ישראלי’, הודיעה עדינה בר שלום, כלת פרס ישראל ובתו הבכורה של הגר”ע יוסף ז”ל, כי היא תתמוך במפלגת כולנו ובעומד בראשה – משה כחלון.

“גם לי ההודעה הייתה דרמטית. כשאבי הקים את ש”ס, הוא הקים אותה כמפלגה חרדית, במטרה לחזק את השכבות החלשות באוכלוסיה, לדאוג לחינוך שלהם”, אמרה.

לדבריה, “יש מעל 50,000 ילדים בישראל שלא לומדים אנגלית ומתמטיקה. אבי אמר שזו מצווה לתת להם את האפשרות ללמוד. ש”ס שינו את עורם – זו מפלגה שדואגת לנושא אחד ויחיד, אני לא רואה את עצמי שם. אולי יהיה עליי לחץ כשאביא הרבה חרדים להצביע לכחלון”.

בר שלום הוסיפה: “ידענו שהשיח יהיה סביב כן ביבי או לא ביבי. אנחנו במפלגה מדברים שיח שונה לחלוטין על מצב החברה בישראל. הביטחון החברתי שלנו לא פחות חשוב מהביטחון הצבאי. הרגשנו שאנחנו לא צריכים להיות בשיח השנאה הקיים היום”.

על החברה החרדית אמרה: “תמיד הלכתי אחרי הלב שלי ותמיד קלעתי לדעתם של רבים. כל הציבור, לא רק חרדים, לא בוחרים בעוני. אמא שלא יכולה לספק לילד שלה את המחסור שלו, היא אמא מתכווצת שהמעיים שלה מתהפכות.

“אין ציבור שבוחר בעוני. אישה צריכה להתפרנס בכבוד ולהביא משכורת הביתה שיוכלו לחיות ממנה. זה שינוי שצריך לקרות בחברה החרדית והוא קורה כבר מעל 15 שנים”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תתפלאי לשמוע שהרבה כן בחרו בעוני - כנסו
    29/03/2019 10:43
    איש פשוט
  1. גב’ בר שלום את מזמן לא יודעת איך נראה אוטובוס מבפנים את מזמן שכחת מה זה לישון בלי ארוחת ערב [שהיית קטנה ישנת בלי ארוחת ערב לא רק פעם אחת] גב’ בר שלום רבים וטובים מבני הציבור החרדי הובלת אותם להיות חרדים חדשים רבים מבני הציבור החרדי כבר לא מוכנים להתכופף לרבנים [ אלא א”כ יש להם חולה בבית] וזה קרוה בגללך תמשיכי עם כחלון

  2. תתפלאי לשמוע שהרבה כן בחרו בעוני - כנסו
    29/03/2019 10:44
    איש ירושלים
  3. גב’ בר שלום את מזמן לא יודעת איך נראה אוטובוס מבפנים את מזמן שכחת מה זה לישון בלי ארוחת ערב [שהיית קטנה ישנת בלי ארוחת ערב לא רק פעם אחת] גב’ בר שלום רבים וטובים מבני הציבור החרדי הובלת אותם להיות חרדים חדשים רבים מבני הציבור החרדי כבר לא מוכנים להתכופף לרבנים [ אלא א”כ יש להם חולה בבית] וזה קרוה בגללך תמשיכי עם כחלון

  4. היא מזמן בצד החילוני כמו כל החילונים החדשים
    29/03/2019 13:37
    חיים
  5. וברור שאין לה כל קשר לשס שהיא מפלגה דתית.