נמשך הסחף לכיוון משה ליאון • יו”ר מנהל יובלים: “המועמד המתאים ביותר”

רוני שרון, יו"ר מנהל קהילתי יובלים, הודיע על תמיכתו בליאון לראשות העיר: "שליח ציבור אמיתי והמועמד הטוב ביותר לתפקיד" • משה ליאון: "רוני הוא מנהיג ירושלמי אמיתי ותמיכתו בי ממלאת אותי גאווה ותחושת שליחות. אנחנו בדרך לניצחון בסיבוב הראשון"
חרדים 10
י"ט חשון התשע"ט / 28.10.2018 14:59

פחות מ-48 שעות לפתיחת הקלפיות בירושלים – מתחזקת התמיכה במשה ליאון לראשות העיר.

רוני שרון, יו”ר מנהל קהילתי יובלים, מצהיר: “אני תומך במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים. משה הוא המועמד המתאים והראוי ביותר ובעל היכולות הטובות ביותר לטיפול באתגרים המורכבים שניצבים בפני עיר הבירה שלנו”.

הודעת התמיכה של שרון בליאון, מצטרפת להודעת נציגי הקהילה האתיופית בבירה שהודיעו בסוף השבוע על תמיכה בליאון, זאת בנוסף לדמויות מפתח רבות ומגוונות בבירה, ביניהם איש העסקים רמי לוי, יו”ד ההסתדרות בירושלים דני בונפיל, איש הליכוד וסגן ראש עיריית ירושלים לשעבר יגאל עמדי, נציב שירות המדינה לשעבר שמואל הולנדר, ירון צדקיהו מוותיקי ובכירי הסוחרים בשוק מחנה יהודה, שי נאור – הבעלים של ‘מפגש השייח’, היזם ואיש החינוך אליסף פרץ ורבים נוספים.

יש לציין כי מנהל קהילתי יובלים חולש על שכונות קריית יובל, מלחה, רמת שרת ועין כרם, המאופיינות בקהלים פלורליסטיים, שתמיכתם במועמדותו של משה ליאון מהווה חיזוק נוסף למגמת ההתחזקות של ליאון בקרב הרחוב הירושלמי.

בהודעת התמיכה האישית שלו, מציין רוני שרון: “בעבודתו כמחזיק תיק המנהלים הקהילתיים ב-3 השנים האחרונות, משה ליאון התגלה לא רק כמנהל מוכשר ששילש את תקציב המנהלים הקהילתיים בעיר, אלא כשליח ציבור אמיתי שיודע לפתור בעיות, להציב יעדים ובעיקר להקשיב באמת לצרכי התושבים.

“זה המודל המנהיגותי הנכון ביותר עבור תושבי ירושלים, שראויים לראש עיר שרואה אותם בגובה העיניים”.

משה ליאון: “התמיכה של רוני מצטרפת לחיבוק החם שאנו מקבלים בשבועות האחרונים מכלל תושבי ירושלים – חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים – שמבינים היטב שאנו מציעים להם הנהגה חדשה, דואגת, מסורה ואחראית שתחזיר את העירייה לתושב.

“רוני הוא מנהיג ירושלמי אמיתי, שמחובר לתושבים ולבעיות האמיתיות שמעסיקות אותם ותמיכתו בי ממלאת אותי גאווה ותחושת שליחות. פחות מיומיים לבחירות, התמונה מתבהרת, וממנה עולה באופן ברור כי אנחנו בדרך לניצחון בסיבוב הראשון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות