בגלל טלפון גנוב: יוסף חיים בן דוד וישי שליסל נכלאו בבידוד ב’איילון’

האסיר המרצה מאסר עולם בכלא איילון על רצח הנער אבו חדיר, העלים את הטלפון הנייד של העו"סית באגף • כעונש הוא נכלא בבידוד • במהלך ביצוע העונש, התערב הרוצח ישי שליסל והפריע לסוהרים - ונכלא גם הוא בבידוד • שב"ס לחרדים 10: "הם בהפרדה בעקבות התנהלות חריגה"
חיים טוויל
כ"ח אייר התשע"ז / 24.05.2017 18:24

פרסום ראשון בחרדים10: האסיר יוסף חיים בן דוד, המרצה עונש מאסר  בכלא איילון על רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר לפני שלוש שנים,  גנב היום (רביעי) את הטלפון הנייד של העו”סית באגף.

לדברי מינדי בוקשפן, יו”ר עמותת דרור למשפחה, הסוהרים בדקו במצלמות האבטחה הממוקמות בכלא מה התרחש – וגילו בתיעוד כיצד האסיר לוקח את הטלפון הנייד ומחביא אותו בביוב.

כעונש על המעשה, החליטה הנהלת הכלא להטיל עליו עונש בבידוד.

במהלך ביצוע העונש, התערב האסיר ישי שליסל, המרצה את עונשו בכלא  על הרצח הנערה שירה בנקי ע”ה במצעד בירושלים לפני כשנתיים, והפריע לסוהרים להוריד את בן דוד לבידוד.

בשל כך, נלקח גם הוא לבידוד.

מדוברות שב”ס נמסר לחרדים10: “הם בהפרדה בעקבות התנהלות חריגה”.

כפי שדווח בחרדים10, על האסיר יוסף חיים בן דוד, מי שעמד בראש הכנופיה שרצחה את הנער הערבי מוחמד אבו חדיר משכונת שועפט בירושלים, נגזר לפני יותר משנה עונש מאסר עולם ו-20 שנות מאסר נוספות.

על ישי שליסל נגזר לפני שנה עונש מאסר עולם ועוד 31 שנות מאסר ופיצוי כספי כבד.

שליסל הורשע ברציחתה של שירה בנקי ע”ה בת ה-16, אחת הצועדות במצעד בירושלים לפני שנתיים, ובניסיון לרצח של שישה בני אדם נוספים שצעדו במצעד.

בנוסף לעונש המאסר שנגזר עליו בית המשפט קבע גם כי שליסל יפצה את 7 משפחות הנפגעים ב-2.64 מיליון שקלים.

עמותת דרור למשפחה היא עמותה המסייעת למשפחות אסירים במהלך המשפט ובמהלך המאסר של אב/אם המשפחה – כאשר המשפחה נשארת לבדה, ללא מפרנס או תומך וללא עזרה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השתגעו?
    25/05/2017 18:41
    יוסף
  1. למה הם מסתבכים?

  2. למה כלא למה
    25/05/2017 22:55
    סימי
  3. למה הם לא במחלקה לטיפול נפשי??