הגר”י יוסף ‘עקץ’ את הגרש”מ עמר: “הרב משאש מעולם לא התראיין…” • והעובדות? קצת אחרות

הראשל"צ התייחס לראיון שהעניק רבה של ירושלים לרשת 'קו עיתונות' בגליון ערב החג - ו'עקץ': "הרב משאש זצ"ל היה רבה של ירושלים, אבל מעולם לא התראיין לעיתון..."
יוסף גרינבוים
י"ד תשרי התשע"ז / 15.10.2016 23:17

השלום הספרדי: הראשל”צ הגאון רבי יצחק יוסף ‘עקץ’ הערב (מוצאי שבת) במהלך השיעור השבועי שהוא מוסר בבית הכנסת ‘היזדים’ בשכונת הבוכרים בירושלים את הראשל”צ הגרש”מ עמאר.

הראשל”צ התייחס לראיון שהעניק רבה של ירושלים לרשת ‘קו עיתונות’ ביגליון ערב החג – ואמר: “הרב משאש היה רבה של ירושלים, היה גאון עולם, לא היה רודף אחרי הכבוד, אף פעם הוא לא התראיין, לא זוכר אף פעם שהרב משאש התראיין באיזה עיתון, אף פעם…”

אלא שהעובדות הן אחרות: רבה של ירושלים הגר”ש משאש זצ”ל העניק, לקראת י”ט כסלו שנת תשמ”ה, ראיון נרחב לעורך עיתון ‘כפר חב”ד’, אהרן דוב הלפרין.

ראיון נוסף שהעניק הגר”ש מאשש לעיתונאי בנימין ליפקין, כיום העורך הראשי של עיתון ‘המבשר’, פורסם בח’ באב תשנ”ח בשבועון ‘יום השישי’.  בראיון התייחס הרב הנערץ גם לנושאים פוליטיים.

המתקפה של הראשל”צ הגר”י יוסף על מחותנו מגיעה חודש וחצי לאחר שהשתתף בשמחת חתונת נכדו של הראשל”צ ורבה של ירושלים, שנערכה בירושלים.

נזכיר, כי בחודשים האחרונים ניסו גורמים פוליטיים להציג מצג שווא על מאמצי שלום שמתהווים, כביכול, בין המנהיגים הרוחניים של הציבור הספרדי שמעולם לא היתה , חלילה, יריבות ביניהם.

הראיון ביום השישי:

הרב משאש

הרב משאש

הראיון בכפר חב”ד:

הרב משאש

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה נסגר איתכם? ? הרב לא תקף אף אחד
    18/10/2016 00:08
    מיכאל
  1. הכל בדמיונכם הקודח

  2. נקודה נוספת
    18/10/2016 11:03
    טופסי
  3. הן הרב מאשש והן הרב עמאר לא הלכו לאדמור מויזניץ