‘הצל’ הצטרף לליכוד • בגין מתנגד: “נוהג בבריונות. הוא מטיל עלי צל”

ח"כ בגין קורא לבטל את התפקדותו של הראפר הימני לליכוד. "נוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות. התקנון מאפשר למנוע אישור מועמדות" • ח"כ חזן: "אנחנו מביאים היום כוח אדיר לליכוד" הצל: " "הליכוד כל הזמן שובר שמאלה, לפעמים בא לי להקיא על חלק מהאנשיםד"
נחמן גור
כ"ח תמוז התשע"ו / 03.08.2016 16:11

ח”כ בני בגין מהליכוד הודיע  בצהרים (רביעי) כי הוא מתנגד לצירופו של הראפר יואב אליאסי, המכונה ‘הצל’, לשורות מפלגת הליכוד.

“כאשר יש מי שנוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות, מתפאר בה ומסית אחרים לנהוג כך ומגיש מועמדות לחברות לליכוד הוא מטיל עלי צל…”, אמר הח”כ.

בגין קרא לבטל את ההתפקדות של אליאסי לליכוד: “על פי הבנתי, תקנון הליכוד מאפשר למנוע אישור מועמדותו וכך יש לנהוג”.

לפי דיווח במעריב, ח”כ בגין הוא לא הראשון שמתנגד לצירוף ‘הצל’: מוקדם יותר פורסם כי קבוצה של פעילי ליכוד בראשות ליאור הררי, מפעיל קבוצות וואטסאפ ופייסבוק של תומכי ליכוד, ובהן ‘אוהבים את שרה נתניהו’, שלחו מכתב ליו”ר התנועה בנימין נתניהו בדרישה למנוע את צירופו של ‘הצל’, בשל הנזק התדמיתי הקשה שהוא גורם לשורות הליכוד.

הבוקר דווח ב’ידיעות אחרונות’ כי הראפר הימני, התפקד כחבר במפלגת הליכוד ביוזמתו של ח”כ אורן חזן. “אנחנו מביאים היום כוח אדיר לליכוד”, צוטט ח”כ חזן אומר בסיפוק. “אנחנו לא מכירים המון זמן אבל אני מרגיש שיואב הוא כמו אח שלי ולכן אני קורא לו יואב ולא ‘הצל’. יש הרבה מאוד עניינים שאנחנו דומים בהם. שנינו מסתכלים על הכנסת הזאת ומואסים בפוליטיקלי קורקט שהשתלט עליה”.

לדבריו, לציבור נמאס מהשיח השמאלני הפחדני והמתחנף. ”לא סתם ליואב יש רבע מיליון איש שעוקבים אחריו ברשתות החברתיות”, אמר חזן. “שנינו נקיים מפוליטיקלי קורקט”.

גם אליאסי החמיא לחזן: “אתה נואם פה, וכל מילה שאתה אומר בא לי לזרוק עליך דולרים”.

האורח החדש גם שיגר מיד הצהרת כוונות: “הליכוד כל הזמן שובר שמאלה, לפעמים בא לי להקיא על חלק מהאנשים. הגיע הזמן לעשות שינוי בליכוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות