אלי ישי: “המשפט של החייל – גרם להיסוס לירות במחבל בשרונה”

אלי ישי בפוסט בפייסבוק: "העליהום התקשורתי והעיסוק האובססיבי בפרשת החייל היורה מטילים מורך ופוגעים במוטיבציה של כוחות הבטחון. מישהו צריך להתעורר"
נחמן גור
ז' סיון התשע"ו / 13.06.2016 10:37

השיח ברשתות החברתיות על כך שהמחבלים שביצוע את פיגוע הטרור הרצחני במתחם ‘שרונה’ בתל אביב נעצרו בחיים, ואחד מהם אף טופל בבית החולים ‘איכלוב’ – מעורר דיון ציבורי.

חבר הכנסת לשעבר אלי ישי פרסם פוסט מדובר בפייסבוק, בו כתב בין השאר, על משפטו של החייל אלאור אזריה: “מבלי להיכנס לשאלה החוקית והמוסרית הנידונה בימים אלו בבית המשפט, אני מבקש להתייחס לשתי נקודות. האחת, עם קשר או בלי, אחרי אותו אירוע החלה מגמת נסיגה בגל הטרור.  לא מן הנמנע כי הערבים הפנימו את המסר שמפיגוע לא יוצאים בחיים”.

לדבריו, “הפיגוע הנורא במתחם שרונה מתרחש כשברקע מתנהל משפט מתוקשר לחייל, התקשורת לצד גורמים מתוך צה״ל משדרים אווירה לעומתית כלפי החייל והתחושה היא שהוא הולך לשלם מחיר כבד. יש בכך כדי לתת רוח גבית לטרור”.

ישי הוסיף: “הנקודה השניה המטרידה, היא תמונת השוטרים בתל-אביב המהססים לירות במחבל. גם פה, העליהום התקשורתי והעיסוק האובססיבי בפרשת החייל היורה מטילים מורך ופוגעים במוטיבציה של כוחות הבטחון. מישהו צריך להתעורר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישי
    13/06/2016 15:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אלי ישי התגעגענו אליך חסר בכנסת אנשים ישרים וימניים כמוך