מקורב לרב עמאר: ‘הרב צדקה אמר שפרשת דרעי בשל הפגיעה ברשל”צ’

בסביבת הגרש"מ עמאר אומרים: "הגאון רבי משה צדקה אמר לאברך על החקירה המשטרתית של דרעי: 'זה הרב שך שתיים'" • מקורב לראשל"צ אמר לפני שנתיים לחתנו של אריה דרעי: "המציאות לאורך השנים הוכיחה שכל מי שפגע ברב - נפגע..."
יוסף גרינבוים
ט' ניסן התשע"ו / 16.04.2016 23:30

למרות ששר הפנים אריה דרעי הגיע בחג פורים אל ביתו של הראשל”צ ורבה של ירושלים הגרש”מ עמאר, ולמרות שהשניים הסבו יחד בחתונת בנו של איש העסקים אלי מזרחי בירושלים – בסביבת רבה של ירושלים יש המתעקשים לתלות את הסיבה לחקירה הפלילית שמנהלת המשטרה נגד יו”ר ש”ס, בפגיעה שפגע בגרש”מ עמאר.

לדבריהם, עד כה דרעי לא התנצל.

גורם המקורב לרבה של ירושלים אומר כי הגאון רבי משה צדקה, ראש ישיבת פורת יוסף, אמר לאברך על החקירה המשטרתית: “זה הרב שך שתיים”. לשאלת האברך – מה הכוונה? השיב הגר”מ צדקה: “הרב עמאר…”

הגורם מוסיף ואומר כי כבר לפני כשנתיים, לאחר הבחירות לרבנות הראשית, אמר בכיר בסביבת הגרש”מ עמאר לחתנו של אריה דרעי: “המציאות לאורך השנים הוכיחה שכל מי שפגע ברב – נפגע…”

הערב הופץ ברשתות החברתיות כביכול רבה של ירושלים אמר בדרשת שבת הגדול כי “עד שדרעי לא יבקש סליחה ויכניע את עצמו לתלמידי חכמים הצרות ירדפו אחריו” – אולם לדברים אלה אין שחר והם לא נאמרו.

בין השר אריה דרעי לראשל”צ הגרש”מ עמאר שוררת מתיחות מאז הבחירות לרבנות הראשית, לפני יותר משנתיים וחצי. דרעי סיכל את ‘חוק עמאר’, ובהמשך הגרש”מ עמאר תמך בבחירות בדיין הגר”צ בוארון, בניגוד לעמדת ש”ס.

בחודשים האחרונים, במהלך מגעים בין הצדדים, כאשר עלתה אפשרות לשלום, דרש הראשל”צ מדרעי מכתב התנצלות, בו יו”ר ש”ס מודה כי לא היה ‘דיל’, במהלך ההכנות ל’חוק עמאר’, בין הראשל”צ הגרש”מ עמאר ליו”ר רבני צהר, הרב דוד סתיו, שהתמודד בבחירות לרבנות הראשית.

בסביבת הגרש”מ עמאר טוענים כי אם היה ‘דיל’ כלשהו, הרי שהוא היה בין הדיין הגר”צ בוארון, שהתמודד בבחירות, לבין הרב סתיו, אך “זה לא היה קשור לרב עמאר עצמו”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב עמאר
    18/04/2016 01:52
    דוד
  1. אתם שפוים מה הקשר הרב עמאר לרב שך עמאר פוליטקאי משפשף עם חוש ריח לכבוד תפסיקו עם האלילות לאיש שאפילו את החברים שלו זורק בשביל כבוד

    • דוד   18/04/2016 22:05

      אני מסכים לכל מילה האדם חושב רק על מעמו א

  2. פרשת דרעי 2
    18/04/2016 10:12
    שרון
  3. לא בגלל מרן הרב שך זצ”ל ולא בגלל הרב צדקה שליטא
    הסיבה פשוטה “גנבה ונתינת שוחד” ברף עליון.
    ותפסיקו לחפש סיבות מתחת לאדמה.

  4. זה קרה כי הוא פגע בישי
    19/04/2016 19:48
    חיים
  5. זה קרה כי הוא פגע בישי כך אמר הרב שטינמן שאלי ישי עם מידות נעלות ודרעי פגע באדם עדין נפש וצדיק לכן זה קרה לו