אריה דרעי מבוהל: החליט לבטל את העצרת בחול המועד פסח

חשש מאיבוד שליטה או מיעוט משתתפים? בתנועת ש"ס החליטו לבטל את מעמד 'הקבלת פני רבו' שתוכנן להתקיים בהיכל הארנה בירושלים בחול המועד פסח • גורם בכיר בש"ס: "חשש שבשל סערת הרגשות הגדולה הכנס יהפוך להפגנה סוערת, מלווה באמירות קשות שאסור להשמיע כעת"
אריה ריבקינד
כ"ה אדר ב' התשע"ו / 04.04.2016 15:45

בתנועת ש”ס החליטו לבטל את עצרת ‘הקבלת פני רבו’ שתוכננה להתקיים בהיכל הארנה בירושלים בחול המועד פסח הקרוב.

זאת, על רקע החקירה הפלילית המתנהלת במשטרת ישראל נגד יו”ר ש”ס שר הפנים אריה דרעי.

העצרת בחול המועד נחשבת לאחד האירועים הגדולים של התנועה, והיו צפויים להשתתף בה חברי מועצת חכמי התורה של ש”ס, רבנים וראשי ישיבות, כמו גם ח”כי המפלגה, נציגי התנועה ברשויות המקומיות ואלפי תומכי ש”ס.

אלא שכעת, כאמור, הוחלט בש”ס לבטל את העצרת המתוכננת.

לדברי, גורם בכיר בתנועה, אריה דרעי אינו רגוע וחושש שהעצרת תצא משליטה. לדבריו, קיים גם חשש כי הקהל ידיר את רגליו מהאירוע.

גורם בכיר אחר בש”ס אמר עוד בטרם התקבלה ההחלטה לחרדים 10, כי ההתלבטות האם לקיים את העצרת היא משום שאריה דרעי חושש מקמפיין הטוען לחפותו.

לדבריו, “יש התלבטות אמיתית. מחד לקיים את הכנס שתוכנן עוד לפני החקירה, וזה אומר להמשיך לנהל עסקים כרגיל, כפי שהשר דרעי מנהל מרגע היוודע דבר הבדיקה.

“מאידך, יש חשש שבשל סערת הרגשות הגדולה בקרב פעילי ואוהדי ש”ס בכל הארץ, הכנס יהפוך להפגנה סוערת, מלווה באמירות קשות שאסור להשמיע כעת.

“השר דרעי מתנגד לכל קמפיין כעת ולכל כנס או עצרת בעניינו. הוא רוצה להמשיך לעבוד בשקט ולתת תשובות למי שיבדוק. הוא לא רוצה כנסים סוערים ואמירות קשות שעלולות להישמע נגד אישים או גופים כאלה או אחרים”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כותרת מרושעת
    04/04/2016 18:27
    אלעזר
  1. אריה דרעי “מבוהל” – אתם ממש מגעילים.

  2. גורם בכיר בשס: חששנו שלא נמלא את האולם
    04/04/2016 22:17
    אלי ישי מתגעגעים אליך
  3. מי שחושב לגדול על חשבון השני – ה’ משפיל אותו!!

    דרעי וגואטה צעקו בכל מקום, אלי ישי ייבש את שס, אנחנו נחזיר את האש, והנה, אנחנו נקיים מעמד הקבלת פני רבו בפסח בארנה בירושלים.

    אתה רוצה לעשות משהו – תעשה. אבל למה להשפיל את אלי ישי, בשקרים ורמאויות.

    אז ה’ הפיל אותם. הם ראו שהשטח רדום, ואפילו חצי אולם לא ימלאו ולכן ביטלו את הכנס. מצאו להם תירוץ יפה, כאילו האנשים ישתוללו. מי ישתולל, אף אחד לא מעניין אותי שדרעי יכנס לכלא. זה כבר פעם שנייה, כולם אומרים “גנבת – תכנס לכלא”.

  4. יתכן והרב בעדני שכנע את חכם שלום בעסקאות האפילות של דרעי
    05/04/2016 12:51
    דרעי
  5. ויתכן כי חכם שלום כהן לא מעוניין להגן על דרעי אם נכונים כל השמועות, סך הכל הוא היחיד שנלחם שדרעי אדם ישר בעוד שאחרים חשבו ההיפך. כך שיש מצב שהוא יזמין אותו לשימוע ובירור ויתכן שאריה יצטרך להתפטר ואז כל הכנס הזה ברכה לבטלה.

  6. כנסים אלו נועדו להלבנת פנים.
    05/04/2016 22:29
    אשר
  7. מדה כנגד מדה, פעם קודמת הלבינו פנים של ישי “מגיש תה” בקרוב דרעי יגיש תה במעשיהו

  8. שקר וכזב!!! מפגני
    06/04/2016 15:50
    הוא זכאי... הוא זכאי...לשבת בכלא
  9. במסות ואם המשטרה לא תתעשת ותעצור אותם מבעוד מועד יהיה כאן גן עדן לעבריינים וגהנם לשומרי החוק.הכנס בוטל בגלל הפאשלה מהכנס הקודם בסוכות, אתם מוזמנים לבדוק את הכתבות באתרים בתקופת סוכות ולהווכח באמת.מערכת: שום תועלת מהותיתי לא תצא לכם מתמיכה בגנב רודן ופושע, היום הוא מנצל אתכם כדי לקדם את ענייניו מחר שהוא לא יצטרך אתכם הוא ירכב עליכם כדי לקדם את הצרכים הנוספים, זה טבוע ב DNA שלו.אין אמונה בבוגד ופושע חסר מצפון ומעצורים, אין.