הח”כ החדש של ש”ס הזכיר לכנסת: “מעניין שכל הארגונים שמסייעים בשלג – חרדים”

יגאל גואטה, חבר הכנסת הטרי של ש"ס, נאם היום פעמיים במליאת הכנסת • ב'נאומים בני דקה' שיבח את ארגוני החסד שניצבו מוכנים ליום השלג, ובדיון על יום השואה הבינלאומי דיבר על חילול בתי כנסת ב...ישראל
אריה ריבקינד
י"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 22:20

מתחיל לעבוד: יגאל גואטה, חבר הכנסת הטרי של ש”ס, נאם היום פעמיים במליאת הכנסת, כאשר ב’נאומים בני דקה’ שיבח את ארגוני החסד שניצבו מוכנים ליום השלג, ואמר שמעניין שכולם… חרדים! בדיון על יום השואה הבינלאומי דיבר על חילול בתי כנסת בישראל.

“אדוני היושב-ראש, מכובדי השר זאב אלקין, חברי חברי הכנסת”, אמר הח”כ. “בימים האחרונים בשל הפחד מהשלג, כל בית בישראל, ובעיקר בירושלים, נערך לשלג. מדפים שלמים בחנויות התרוקנו, אנשים קנו תנורים, לחם, בטריות. כל אחד כמובן דאג לו ולבני ביתו, ובצדק.

ואני רוצה לדבר על אלו שלא לעצמם דאגו ולא לבני ביתם, אלא לזולתם. אני רוצה לדבר על הארגונים: עזרה למרפא, איחוד הצלה, יד שרה, זק”א, עזר מציון, חסדי נעמי, סעד ומרפא, יד עזרא ושולמית, ואני מאמין שלא הזכרתי את כולם.

כן, רבותי חברי הכנסת, מתנדבי הארגונים האלו, כמו בכל שנה וכמו כל השנה, וכמו בכל עת צרה, נותנים את הלב ואת הנשמה לכל אחד, לקשיש, לאלמנה, לחולה ולילד. מוחם לא מפסיק לחשוב איך לעזור לכל אדם בגילה, באבו-טור, בגבעת שאול ובבית חנינא.

אני לא בטוח שהם מקבלים את הכרת הטוב המגיעה להם, שלא לדבר על תקציבים. וגם אם הם לא מצפים שמישהו יגיד להם תודה, אני רוצה כאן במליאת הכנסת לומר להם תודה.

ועוד הערה שאני מבקש שתקבלו אותה בנעימות, קצת חומר למחשבה. מעניין שראשי כל אותם הארגונים נמנים דווקא על הציבור החרדי: הרב חנניה צ’ולק מעזר מציון, הרב אלימלך פיהרר מעזרה למרפא, הרב יוסף כהן מחסדי נעמי, הרב אורי לופליאנסקי מיד שרה, הרב יהודה משי זהב מזק”א, הרב זאב קשש מאיחוד הצלה, הרב מוטי פריד מסעד ומרפא, הרב אריה לורי מיד עזרא ושולמית.

אשריכם ישראל, תודה רבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יגאל אתה מתחיל להגזים עד כאן!!!!
    27/01/2016 10:58
    יעקב
  1. יגאל רוב מוחלט של האירגונים אתה צודק ב 100% שהם בסדר גמור, אבל יש ארגון שהזכרת ואם הזכרת אותו אתה בטח או שאתה מקבל חלק מה התרמות שלו או שאתה שותף בפשעים שלו,תתחיל להרגיע שלא נתחיל לספר,,,,,,,,באמת תתחיל להירגע אתה מגזים שלא נעשה ממך צחוק יותר מאורן חזן!!!