מנכ”ל שח”ר על המעצרים של ציידי החרד”קים: “ובערת הרע מקרבך”

מנכ"ל ארגון שח"ר, נטע כ"ץ לחרדים 10: "זו בשורה טובה עבורנו כציבור חרדי. יש בזה בהחלט אלמנט של 'וביערת הרע מקרבך''' • הבוקר עצרה המשטרה שני גברים יהודים, בחשד לביצוע עבירות על פי 'חוק הגנת הפרטיות' והעלבת עובד ציבור
אליעזר היון
ב' שבט התשע"ו / 12.01.2016 15:29

מעצרי ‘ציידי החרד”קים’: מנכ”ל ארגון שח”ר (שילוב חרדים) בצה”ל, נטע כ”ץ, מברך בשיחה עם אתר חרדים 10 על מעצרם של שלושת החשודים שניהלו את קמפיין השטנה כנגד החיילים החרדים וכנגד מגייסי החרדים מטעם צה”ל.

“זו בשורה טובה עבורנו כציבור חרדי. יש בזה בהחלט אלמנט של ‘ובערת הרע מקרבך”’.

יחד עם זאת, כ”ץ מודאג מהתפתחות של הפרשה לכיוון של קונפליקט בין הרשויות למגזר החרדי: “אני מאד מקווה שלא יגררו אותנו לשיח של מלחמה בין השלטון לחרדים. להפך. זה אינטרס שלנו כחרדים למגר אנשי קיצון כאלה, ואנחנו צריכים לתת גיבוי למשטרה ולעודד אותה לפעול נגד מעוררי מדון ושנאה כמו החשודים האלו”.

המשטרה פשטה הבוקר (שלישי) על דירות בבני ברק ובמודיעין עילית, ועצרה את החשודים.

השוטרים פרצו לדירות תוך כדי שימוש באמצעים.

בשלב זה ישנם שלושה עצורים – שניים מבני ברק שנעצרו הבוקר על-ידי כוחות המשטרה. חשוד נוסף, ממודיעין עילית, הסגיר את עצמו בתחנת המשטרה, לאחר שנודע לו כי הוא מבוקש על ידי המשטרה.

במשטרת ירושלים אומרים: “במסגרת החקירה המתנהלת, עצרה המשטרה הבוקר שני גברים יהודים, בחשד לביצוע עבירות על פי ‘חוק הגנת הפרטיות’ והעלבת עובד ציבור, וזאת בעקבות חשד למעורבותם בפעילות כנגד צעירים יוצאי המגזר החרדי שהתגייסו לצבא, וכנגד אלו שפעלו לגייסם. החקירה נמשכת”

עילת המעצרים היא החוברת “הרשת נחשפת: הציידים – הפנים והשמות של ציידי הנשמות”.

בחוברת הופיעה רשימה מפורטת של כ-40 חיילים  ואזרחים, שלטענת המו”ל עוסקים בגיוס חרדים לצה”ל.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק חרדים10 נותן במה לכל זב ומצורע מעניין שממתי שזה עלה באתר לא היה שום תגובה אולי זו טעות שלי שאני מגיב. חרדים תעשו חשיבה מחודשת כשאתם נותנים במה לאנשים (חרדיים?) כמהו!!!
    12/01/2016 18:27
    דודו
  1. אין מה להוסיף