4 החשודים בתקיפת הרב זמיר כהן שוחררו למעצר בית • הפרוטוקול

ארבעת החשודים בתקיפת נשיא ארגון 'הידברות' הרב זמיר כהן ופמלייתו ביום שלישי בתל אביב, שוחררו למעצר בית מוחלט בבני ברק • נאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים
יוסף גרינבוים
ט"ו כסלו התשע"ו / 27.11.2015 14:55

ארבעת העצורים שנחשדו בתקיפתם של נשיא ארגון ‘הידברות’, הרב זמיר כהן ופמלייתו, בבית הכנסת ‘היכל דוד’ בתל-אביב ביום שלישי השבוע, ובהפרת הסדר הציבורי שוחררו הבוקר (שישי) בתום דיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב למעצר בית עד יום חמישי הבא.

לפי החלטת השופט עידו דרויאן, החשודים ישהו במעצר בית מוחלט בבני ברק וגבעת שמואל עד ל-3 לדצמבר, לצד הפקדת ערבות עצמית בסך עשרת אלפים שקלים והפקדת מזומן בסך 4000 ש”ח.

השופט, שקבע בהחלטה כי “מדובר במעשים קשים וחמורים”, אסר על החשודים ליצור קשר עם המעורבים בפרשת למשך חודש, והטיל עליהם הרחקה מזירת התקיפה בבית הכנסת בתל אביב בתקופה זו.

תיעוד המעצר לאחר התקיפה:

פרקליט אחד החשודים אמר לאחר הדיון: “אני שמח שבית המשפט קיבל את מלוא הטענות שלנו והורה על שחרורם”.

התקיפה התרחשה בסיום שיעור שמסר הרב זמיר כהן, בן 50, המכהן גם כרב שכונה בביתר עלית.אל בית הכנסת נכנסו שישה אנשים, אשר תקפו את הרב ואת מלוויו באלימות. תלמידי הרב כהן הבריחו אותו במהירות אל רכבו, אך הבריונים תקפו גם את רכבו של הרב, וגרמו נזק לשמשה.

למקום הוזעקה המשטרה, שעצרה ארבעה מהתוקפים.

אנשי הידברות האשימו את חסידיו של רבי אמנון יצחק במעשה. בסביבתו של רבי אמנון יצחק מכחישים כל קשר לתקיפה.

תקיפה. הרב זמיר כהן

תקיפה. הרב זמיר כהן

תקיפה. הרב זמיר כהן

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ריעקביוסףכבראמרלפניאיךיחסלורוחניתאתראמנוןוהזהיראותו
    29/11/2015 02:00
    אוילךשסאיךשמתעלינופס
  1. הגאון האמיתי(ולא המלגתי או הריטנגי) רבי יעקב יוסף זצוקללהה הוא שהזהיר את כבוד גדול מחזירי התשובה מתקופת הנביאים אולי חכם אמנון יצחק שליטא העממי לגודל ענקיותו , ממה שמלכות שס הרשעה הולכת לעשות לו במכתב הרעבנים.
    וכך היה…
    הרב י יוסף זיעא אמר לו שכל מי שיחתום על המיכתב אין לו יראת שמיים ואינו רב.
    עכשיו ראש הדברות מכניס הענין שוב ומכריז שמרן הרב עובדיה שהוטעה ברשעות כבר אמר עליו שהקדיח תבשילו. בקיצור מחזיר תרצח שלו עוד הפעם במקום לבקש מחילה רבתי. זה תקיםה פי מיליארד יותר נוראה בשםה צקצקנית .
    איך אמר רבו שקרא בלוין לרבי אמנון יצחק ס מ א -ל !!!!!!! ואי אי כששחט אותו ביעני דברי תורה בלוין: צריך להחזיר בתשובה תמחזירים בתשובה..
    גם ראש הסנהדרין דואג האדומי שאין לו חלק לעולם הבר עם רוב הגדולים או הרבה גדולים רדף את דוד מלכנו, וזה לא עשה אותו צודק
    הכל עלילת דן ועשק ורדיםה נוראה מתמשכת נגד הרב אמנון יצחק אוהב ישראל ששתק שנתיים עד שכבר לא יכול היה להבליג וכשהגיב האשימו אותו מי ששחטו אותו בכיכר העיר שהוא מדבר קשות נגד רבנים….צפצוץ הזרזיר אומרים…
    רוע מידות ממש רוע לב לרדוף מקי וצדיק.
    המזרחי רדף אותו סתאאם בםיו ורק אז עצא נגדו כבוד הרב אמנון ועוד ועוד …
    לי מספיק רבי יעקב יוסף ולא אנשי שס אוסלו +2000 הרוגים ופצועים וכו <

    • הדרן עלך   30/11/2015 18:06

      אנשים טומנים תראש בחול ויש אומרים שהרי צריך לברוח ממחלוקת… אבל ישר כח , דהרי פה מדובר בעושק נוראי מתמשך ורדיפת אדם גדול מאוד שזה שהוא משתמש בשפה עממית הוא בגלל שלא משחק אותה ויש לו ענוה ופשטות עם כל התקיפות שלו. לומר על משהו הקדיח תבשילו בפרט בצורה שאמרו ואחרי שידוע מה שעשו עם הרב עובדיה זיעא זה הרבה יותר גרוע מלומר זבלון על מי שאמר גם שלא מגיע לצפרני כו ומה שיש בציפורניים יכול להיות הכונה.
      גם למרן הרב עובדיה יוסף שליטא שרצו לעשות לו חיסול ממוקד והרב אפריים הכהן זיעא והרב עטיה רב רבנן זיעא סיעו לו הנה היה לו שפה עממית. הקבה יתן ל שרון בנא אחת ויפול אנחנו עשו אותו ראש הממשלה אנחנו נעשה אותו ראש פחי הזבל ארור יוסי שריד וכן הלאה זה דוקא היה החן שלו שהוא שלם.
      כן הצדיק הרב אמנון יצחק שליטא שאףףףף אחד כולל כבוד הרב עובדיה זיעא עם המפלגה לא עשה ועושה מה דהוא עשה ובלי שס היה עושה הרבה יותר בעזרת ה.
      ועכשיו קמו עוד אנשים שבכח הציבור רוצים למחוק מה שעשה .
      ני אישית לא כל דבר חושב כמוהו גם בפרט בענין כל היחס למדינה עקב סה שיש גם ציונות חילונית\חולנית לצערינו אבל זה לא משנה מאומה בגודל הצדיק ומעשיו של ר אמנון יצחק קודש קדשים שליטא לעורך ימים ושנים טובות היו ני. הוא לא הרב שלי ואני לא חסיד אבל ״מת״ עליו לא פחות מחסידיו כל הכבוד לאיש שעושה הרבה יותר משמדבר ומה שמדבר הוא חיסול השקר וגילוי האמת ללא חת.׳
      ראש ישיבה שחייב לו הכרת הטוב שקורא לו בשמות ואומר שהמופתים שפעל הם כישופים וכשתופס שתפסו אותו מכחיש … מה זה?!
      מה הוא שונה מ ג׳? רבותיו בכלל אשכנזים והם אמרו לו לרוץ להציל מלפיד.
      גם את הרב הגאון אמסלם העילוי דחפו החוצה לתישקורת עד שהתבזה שם כשהיה צריך להגן על עצמו.
      הציגו אותו בתור אחד שתומך בהסעה ציבורית בשבת ולא היא… קראו לו עמלק וסיפרו לרב עובדיה עלילות.
      מה עשו לכבוד הגאון הראשלצ המפואר הרב שלמה עמאר?! שפכו את דמו ברבים וביזו מתמשך תלמיד חכם ה ישמור.

      .