צפו: כך מציגה הרשות הפלסטינית את גל הטרור כמזימה ישראלית

האם הם מאמינים לעצמם? הטלוויזיה הרשמית של הרשות הפלסטינית מציגה את גל הטרור כמזימה ישראלית: "טירוף של ממשלת הכיבוש נגד הצעירים חסרי המגן שלנו, יש סכינים מוכנות למקרה שהם פוגעים במישהו. הם טופלים עליהם אשמה ומזייפים ראיות"
אליעזר היון
כ"א חשון התשע"ו / 03.11.2015 20:23

האתר הישראלי ‘מבט לתקשורת הפלסטינית’, המסקר את יחס התקשורת הפלסטינית לישראל חושף כי מלבד ההסתה והאינפורמציה השקרית המשודרת בטלוויזיה הרשמית של הרשות הפלסטינית, בשבועות האחרונים אף דווח כי ‘ישראל מכינה סכינים בזירות הארוע, כדי לרצוח ערבים חפים משפע בטענה כי ניסו לדקור יהודים”.

בתכנית טלויזיה ששודרה ברשות הפלסטינית נראית מנחה התכנית אומר את הדברים הבאים: “אתמול היה יום דמים עצוב בירושלים הכבושה. 3 שהידים הוצאו-להורג בדם קר. התמונות והסרטונים שהעלו פעילים ברשתות החברתיות המחישו את האכזריות והגזענות של הכיבוש בהתמודדותו מול תושבי ירושלים [הערבים]. הראיות כבר מוכנות. התקשורת הישראלית כבר מוכנה. הגרסה הישראלית הבטחונית והפוליטית מוכנה: ניסיון דקירה… כאשר מתנחל, שוטר או איש מג”ב חושדים במישהו שמתכוון לבצע דבר מה – אז הירי והגרסה הישראלית כבר מוכנים”.

המחבלים ‘החפים משפע’ עליהם מדווח המנחה היו אלו שרצחו שלשה יהודים בגל הטרור האחרון. המנחה שישובה לצידו הוסיפה כי “בסופו של דבר אלו הן הוצאות להורג של תושבים [ערבים]. הערבי חשוף בכל רגע נתון לרצח בדם קר וללא כל סיבה, מפני שהוא תושב ערבי של ירושלים…”

עוד אמרה המנחה כי כי נטרול המחבלים הוא בסך הכל מזימה ישראלית שמכינה את הזירה למקרים מן הסוג הזה: “אתמול זה היה ברור בסרטון. לאחר חיסול השהיד, הם [הישראלים] שאלו על הסכין: ‘איפה הסכין?’ היה שם מתנחל ששלף סכין. [לישראלים] יש סכינים מוכנות למקרה שהם פוגעים במישהו. יש להם סכין מוכנה מראש”.

המקרה עליו דיברה המנחה הינו חיסול המחבל שניסה לרצוח יהודים בשער האריות, והצליח ‘רק’ לפצוע מספר עוברים ושבים.

בסרטון נוסף שתורגם על ידי ‘מבט’ נראית כתבת החדשות הפלסטינית מתארת את הארוע בו ניסה מחבל לרצוח שוטרי מג”ב בקרית ארבע: “מתוך התקף של היסטריה וטירוף של ממשלת הכיבוש נגד הצעירים חסרי המגן שלנו, משטרת הכיבוש מוציאה להורג את ילדינו וצעירינו בדם קר רק משום שהיא חושדת בהם. אחר כך היא טופלת עליהם אשמות ומזייפת [ראיות] כדי להצדיק את מעשיה בעיני העולם…

“סצנות של הרג ילדים בגלל חשד בלבד, סצנות כואבות שאפילו גדולי הבמאים בהוליווד מתקשים לביים, אך הציונים מביימים אותם בכישרון. כל מה שהם צריכים הוא להרוג את הקורבן, ומה שבא אחר כך כבר מוכן, מלבד החוק שנעדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות