מדוע ח”כ אביגדור ליברמן מוטרד מהדברים שאמר חסן נסראללה?

ח"כ אביגדור ליברמן לפני ישיבת ועדת חוץ ובטחון: "מי שלא הבין, אז פירוש הדברים שאמר נסראללה הוא: 'אנחנו עוד מעט גומרים בסוריה ואנחנו נתפנה לטפל בכם'. צריך לקחת את דבריו של נסראללה ברצינות"
יוני גרין
י"ג חשון התשע"ו / 26.10.2015 11:14

יו”ר ‘ישראל ביתנו’ מודאג: הבוקר (שני), לפני כניסתו לישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, התייחס אביגדור ליברמן לדברים שאמר שלשום מזכ”ל חיזבאללה, חסן נסראללה, ואמר כי הוא מוטרד מאוד מ’כתובת חדשה על הקיר’.

“מעבר לגל הטרור האחרון, אני חייב לציין שאני מאוד מוטרד מכתובת חדשה על הקיר שהופיעה בסוף השבוע האחרון, ואני מתכוון לדבריו של נסראללה”, אמר ליברמן. “מי שלא הבין, אז פירוש הדברים שאמר נסראללה הוא: ‘אנחנו עוד מעט גומרים בסוריה ואנחנו נתפנה לטפל בכם’.

“אני באמת מעריך שתוך שנה, כך או אחרת, המעצמות יגיעו להסדר או הכרעה בסוריה, וצריך לקחת את דבריו של נסראללה ברצינות”, טען ליברמן.

לפי דיווח של שלמה פיוטרקובסקי בערוץ 7, ליברמן הוסיף כי הוא איננו נותן אמון בממשלה שתטפל כיאות במצב.

“אני מקווה שלראש הממשלה תהיה התייחסות היום בוועדה לדבריו של נסראללה ומה המסקנות של מערכת הביטחון”, הוסיף ליברמן. “אני מקווה שהממשלה מבינה שזו כתובת על הקיר. נדרוש מהם להציג מה הם מתכוונים לעשות”.

ליברמן התייחס גם לעמדתו ואמר: “אנחנו מציעים בצורה מאוד ברורה להחזיר את הביטחון. לא להתעסק בשאלה איך מחזירים את השקט לטווח הקצר, אלא איך מחזירים את הביטחון לטווח הארוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות