סערת הסמינרים באלעד: האזינו לבכי של אבא שבתו לא התקבלה עדיין ללימודים

סערת הסמינרים באלעד: הרב שלמה מיהרא שובר שתיקה בראיון, ומספר בבכי ובכאב מה עובר עליו ועל בתו שטרם קיבלה תשובה מהסמינר: "בתי שוכבת במיטה ולא יוצאת. היא מרגישה שהיא לא רצויה בשום מקום"
נחמן גור
י"ב אלול התשע"ה / 27.08.2015 00:19

שנת הלימודים בפתח? באלעד עדיין יש כמה בנות במתח: עשרות בנות בעיר החרדית עדיין לא שובצו בסמינר, וההורים מפנים אצבע מאשימה אל עבר האחראי – ראש העיר, ישראל פרוש.

הרב שלמה מיהרא, אחד ההורים, שבר אמש שתיקה, כאשר התראיין למהדורה המרכזית עם ישורון תורג’מן בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, וסיפר בבכי ובכאב על מצבה של בתו: “בתי שוכבת במיטה ולא יוצאת. היא מרגישה שהיא לא רצויה בשום מקום. מדובר פה בשפיכות דמים.

“שיפסיקו עם כל התירוצים שלהם”, אמר האב והוסיף: “אנחנו יודעים את זה מבפנים, ראש העיר שרוליק פרוש שם פס על כולם. לפני הבחירות הוא בא ואמר שהוא של כולם ושהוא ידאג לכולם, אבל הוא – יש לו אינטרסים”.

מאיר שמעוני, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, אמר בראיון למשה גלסנר בתוכנית ‘שמונה עד עשר’ כי הוא מקווה שכל הבנות באלעד ישובצו עוד היום. “הקבוצה שנשארה כרגע, מנסים להתאים או לאחד הסמינרים עליהם מדובר או לסמינר אחר בעיר. המלאכה שנשארה זה 17 בנות שעדיין לא משובצות ואני מקווה שהם ישובצו עוד היום”, אמר שמעוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים רוצחים
    27/08/2015 14:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. החברה החרדית מזמן אינה יהודית הורגים נפשות של בנות בשם התויירה
    רשעים החרדים האלה .הם מזרע עמלק ואחר יבקשו סליחה מאלוקים על מה ? היום מתכנסת מועצת גדולה התורה למנות את ליצמן לשר .אבל זקני העדה רואים בנות שנערפות וזה לא מעניין אותם .