מני נפתלי העיד בלהב 433: נתניהו שכר את שירותי עו”ד יעקב וינרוט

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מסר במשרדי להב 433 של המשטרה עדות מפלילה לכאורה על פרשה שלא נחשפה עדיין • היועץ המשפטי טרם קיים דיון אם לפתוח בחקירה, אבל נתניהו כבר הצטייד בעורך דין
נחמן גור
ל' שבט התשע"ה / 19.02.2015 17:58

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, העיד היום (חמישי) במשטרה על ההתנהלות בבית ראש הממשלה, לאחר שהובטחה לו חסינות בתמורה למידע שימסור.

לפי הידוע, נפתלי מסר מידע על פרשות שקשורות למעון ראש הממשלה ושלא נחשפו עדיין. לדברי נפתלי, הוא מחזיק ראיות למעשים פליליים לכאורה במעון ראש הממשלה.

לפני כשבועיים ביקש נפתלי חיסיון כדי למנוע הפללה עצמית, בתמורה למתן עדותו.

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, טרם החליט אם לפתוח בחקירה נגד בני הזוג נתניהו, אבל ראש הממשלה כבר מיהר לשכור את שירותיו של עורך הדין יעקב וינרוט, מי שייצג אותו גם בפרשות קודמות.

בצהריים הודיע נפתלי כי יגיש בקרוב תביעת דיבה בעקבות הודעת לשכת ראש הממשלה המאשימה אותו בהוצאות החריגות של מעון ראש הממשלה.

“נפתלי נפגש עם אחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום של לשון הרע, והוא לא מתכוון לעבור לסדר היום על קמפיין ההשמצות השקרי שמנהלת משפחת נתניהו נגדו ועל הניסיונות החוזרים והנשנים לפגוע בו”, נמסר בהודעה מטעמו.

מהליכוד נמסר בתגובה: “הטענה של נפתלי כאילו הוא הנפגע – מופרכת ומגוחכת כמו כל גרסאותיו השקריות האחרות. נפתלי מנהל במשך חודשים ארוכים קמפיין הכפשות והשמצות נגד רעיית ראש הממשלה על אף שהיא איננה נתבעת כלל בתביעה שהגיש, על מנת להוציא מהמדינה כספים שלא כדין ולפגוע בראש הממשלה ובליכוד בבחירות”.

לדבריהם, “כעת, לאחר שהוכח כי ההוצאות במעון ראש הממשלה זינקו ונופחו בתקופתו של נפתלי וירדו לאחר עזיבתו, ולאחר שנחשף כי נתן שתי גרסאות שונות לגבי סיבת עזיבתו את מעון ראש הממשלה – נפתלי מבין את המשמעות המשפטית הכבדה של התנהלותו החמורה על כל המשתמע מכך על פי כל דין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות