יואב גלנט יהיה הדמות הביטחונית ב’כולנו’ של כחלון

מי שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל, יואב גלנט, סיכם עקרונית על הצטרפות למפלגה של משה כחלון - וישתלב בחמישייה הראשונה • בשבוע שעבר הכריז כחלון על הצטרפותם של שגריר ישראל לשעבר בארה"ב ויו,ר הוועדה למלחמה בעוני
יוני גרין
ז' טבת התשע"ה / 29.12.2014 10:10

אלוף (במיל’) יואב גלנט, מי שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ”ל, יצטרף למפלגת כולנו של משה כחלון. כך מדווח היום (שני ) העיתון ידיעות אחרונות.

לפי הדיווח, גלנט סיכם עקרונית על הצטרפותו למפלגה של השר לשעבר, וישתלב בחמישייה הראשונה.

בשבוע שעבר כבר הכריז כחלון, בשתי מסיבות עיתונאים, על גיוסם של השגריר לשעבר בארצות-הברית מייקל אורן ושל חתן פרס ישראל ויו”ר הוועדה למלחמה בעוני אלי אלאלוף לרשימתו.

כחלון חיפש דמות ביטחונית שתשתלב במקום גבוה ברשימתו, וניהל מגעים עם ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, אלא שהאחרון החליט שלא להיכנס לפוליטיקה, בעיקר בשל התמודדות עם מצבו הבריאותי.

גלנט כיהן בעבר כאלוף פיקוד הדרום והיה מועמד לתפקיד הרמטכ”ל. מינויו אף אושר על ידי ממשלת ישראל ה-32. אלא שלאחר עתירה לבג”ץ וממצאים בדו”ח של מבקר המדינה שקבע כי גלנט פלש לשטח ציבורי וביצע חריגות בנייה בביתו – בוטל המינוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יואב גלנט
    31/12/2014 19:11
    נחמיה הגואל
  1. טעות ראשונה וחמורה של כחלון. גלנט נדחה כלא ראוי למינוי לרמטכ”ל בשל שחיתות, השתלטות על אדמות מדינה. דווחי כזב למינהל מקרקעי ישראל ואי נקיון כפיים. הכיצד כחלון הראוי כשלעצמו להערכה מצרף אדם שכזה לצוותו. ברור גם שתתעורר התנגדות ציבורית למינוי בכיר של גלנט לתפקיד מינסטריאלי. משה כחלון רד מזה וכעת !