ינון מגל בהתבטאות מביכה: לא זוכר מה פרשת השבוע

בראיון שנערך בחדשות 2 נשאל עורך וואלה לשעבר שהכריז על הצטרפות למפלגת הבית היהודי מה היא פרשת השבוע? והשיב, כי היה חולה בשבת ועל כן לא ביקר בבית הכנסת • הודה כי עישן סמים "לא מזמן"
אליעזר היון
ו' טבת התשע"ה / 28.12.2014 20:37

העורך הראשי של אתר ‘וואלה!’, העיתונאי ינון מגל, שפרש מהעיתונות כדי להצטרף ל’בית היהודי’  – כבר מסתבך: בשאלון שערך לו העיתונאי עודד בן עמי בחדשות ערוץ 2, נשאל מגל מה היא פרשת השבוע.

מגל התקשה להשיב ואמר כי הוא היה חולה בשבת, ועל כן לא הגיע לבית הכנסת.

בן עמי הזכיר לו כי מדובר בפרשת ‘ויגש’, ומגל מיהר לציין כי בפרשה יהודה ניגש אל יוסף. בהמשך נשאל מגל האם עישן חומרים אסורים והשיב בחיוב, ואף אמר כי עשה זאת לא מזמן.

ינון מגל שימש כעורך הראשי של וואלה, וקודם לכן כמגיש תכנית ‘מבט’ בערוץ הראשון.

היום (ראשון)  הודיע על הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. הוא יקבל שריון מיו”ר המפלגה, השר נפתלי בנט.

“אני מזדהה עם המסר של הבית היהודי, ולמרות שהצבעתי לבית היהודי גם בבחירות הקודמות, הכניסה שלי מסמלת שהמון אנשים שהם לאו דווקא ציונות דתית פר אקסלנס יכולים למצוא פה מקום. אלה זה ערכים שאני אוהב וחשוב לי להנחיל אותם לילדי ואני יכול להשפיע”, אמר מגל לעיתון גלובס.

יצויין כי ‘בוחן’ כעין זה שנערך למגל על ידי בן עמי, נעשה למתמודד על ראשות עיריית ירושלים דאז משה ליאון על ידי מגל עצמו.

הראיון זכה לפרסום כאשר ליאון, שהואשם כ’איש שהגיע מגבעתיים’, לא ידע להשיב היכן נמצא ‘מפגש השייח’ בבירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחירה פופו ליסטית ולא ראויה אף כי האיש מקסים
    29/12/2014 01:07
    משיח חרמש
  1. האם בגלל שהיה מגיש במבט הוא אישיות ראויה להיות בכנסת? ואני לא מדבר על הרמה של בית השיפתותיים הזה וחברי הכנסת שבו , אלא שאת זה גופא צריך להרים לגמרי, ומי שראוי לציבריות זה חומר מיוחד ובפרט אנשים גדולים או עם הרבה עשיה ציבורית ולא קריאת טלפורטרים או מסך ושאלת שאלות כתובות או מוכנות , אבל זה הרמה של ז׳וז׳ו חלסטרה בנט מהבית-קומדי סטור של העם היהודי