ליברמן תוקף את בני גנץ והמו”מ: “חאלס לקריאות על פייק הידברות”

יו"ר ישראל ביתנו תוקף את דברי גנץ לחזור להידברות: "לא אחראי להפוך את האופוזיציה לעלה תאנה" • מרב מיכאלי: "לא ליפול שוב למלכודת, רק מחאה נחושה עוצמתית"
אריה ריבקינד
י"ז תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 14:45

יו”ר מפלגת ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף היום (חמישי) את ח”כ בני גנץ – על קריאתו לחזור לשולחן המשא ומתן ולעצור את חקיקת הרפורמה.

“חאלס לקריאות על פייק הידברות. האחריות הלאומית של האופוזיציה מחייבת התייצבות ברורה נגד ממשלת ההלכה המשיחית ונגד החקיקה הדורסנית שמובילה אותנו לכיוון משטרים אפלים”, תקף ליברמן.

לטענתו, “זה פשוט לא אחראי להפוך את האופוזיציה לעלה תאנה לאותם צעדים של הממשלה. זה לא אחראי לתת לגיטימציה לסעיפי חקיקה כאלו ואחרים כאשר הם מהווים טלאי על טלאי”.

ליברמן הבהיר: “מה שנחוץ היום זו דרישה ברורה לכינון חוקה שתכלול הפרדה בין דת ומדינה. בלי לחכות לממשלה, יש להקים פורום משותף למפלגות האופוזיציה הציוניות לגיבוש החוקה לקראת החלפת השלטון בבחירות הבאות”.

ח”כ מרב מיכאלי תקפה גם היא את גנץ וקראה להסלים את המחאה האלימה: “די לשיתוף הפעולה עם נתניהו. ההידברות בבית הנשיא היא זו שנתנה לגיטימציה והלבינה את חוקי ההפיכה המשטרית, אסור לחזור על הטעות הזאת.

“אני קוראת לחבריי לפיד וגנץ להפסיק ללכת שבי אחרי נתניהו ולא ליפול שוב למלכודת. רק המחאה עצרה את החקיקה ורק המחאה תתקן את מה שהפוליטיקאים קלקלו. את ההפיכה המשטרית רק מחאה נחושה עוצמתית תוכל לעצור”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות