חולבים: אחרי תנובה – גם טרה ושטראוס מעלות מחירי כל המוצרים

טרה במכתב לקמעונאים: המוצרים הלא המפוקחים יעודכנו בשיעור של כ-7% • שטראוס: מוצרי המחלבה יעודכנו בכ-2% בממוצע • המחירון החדש צפוי להתעדכן החל מיום חמישי הקרוב
יוני גרין
י"א אייר התשפ"ג / 02.05.2023 17:53

מחלבות טרה ושטראוס הודיעו היום (שלישי) כי הן מעלות את מחירי מוצרי החלב המפקוחים והלא מפוקחים שלהן.

עוד שבוע להילולא: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

במחלבת טרה הודיעו כי בעקבות החלטת הממשלה המוצרים המפוקחים יעודכנו בשיעור של 8.28%, החל מהאספקה שתגיע ב-4 במאי.

בנוסף, יעודכן מחירון המוצרים הלא מפוקחים, בשיעור ממוצע של 7% – החל מהאספקה שתגיע ב-8 במאי.

מוצרי טרה שיתייקרו: שוקו ליטר יעלה ב-5.49%, קוטג’ של טרה יתייקר ב-5.5%, שמנת לבישול 15% תתייקר גם ב-5.5%, גבינות קרם שמנת יעלו בשיעור חד של 8.22%, שמנת מתוקה 32% והלאבנה יעלו ב-9.26%.

בהודעה שפרסמה טרה נמסר: “בעקבות הודעת משרדי החקלאות והאוצר על עליית מחיר מוצרי החלב המפוקחים, אנו מודיעים על עדכון מחירים בהתאם”.

גם חברת שטראוס הודיעה היום על עדכון מחירים של מוצרי המחלבה לקמעונאים בשיעור ממוצע של 2.33%. בין המוצרים שמחירם יתעדכן נכללים המוצרים המפוקחים ומוצרים נוספים כמו חלב יטבתה לסוגיו, גבינות הסקי, יוגורטים, קוטג’, שמנת חמוצה, שמנת להקצפה ומשקאות פרו.

בשטראוס אומרים שהמוצרים שמחירם התעדכן מהווים כ-30% מסך מוצרי המחלבות, והחלב הגולמי בהם מהווה חומר גלם מרכזי.

עדכון המחירים ייכנס לתוקף החל מ-10 במאי.

לפני חג השבועות: תנובה מעלה את מחירי המוצרים הלא מפוקחים

יו”ר ועדת הכספים משה גפני התייחס הבוקר להודעת חברת תנובה על עליית המחירים: “אנחנו עסוקים בתקציב, בינתיים יהום הסער, הולכים לעלות את המחיר מוצר החלב שאינם בפיקוח לפני חג השבועות, כולם יודעים שאנשים קונים מוצרי חלב, בוודאי משפחות במצב בינוני וחלש. דיברנו על העלאת מוצרי החלב, לא נסכים לדבר הזה, אי אפשר לאפשר את העלאת המחירים. זה בלתי מתקבל על הדעת, התחייבנו שנלחם על יוקר המחייה, יש לעשות זאת בכל דרך אפשרית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות