וידר ערך פיליבסטר על ההקצאות. ראש העיר: ‘מעולם לא היה דיון כזה’

לראשונה במועצת העיר בני ברק: חבר המועצה יעקב וידר ערך פיליסבטר • הקריא מכתבים מתושבים וקרא את הלכות גניבה וגזילה • בתום הדיון מועצת העיר בני ברק אישרה: הקצאת עשרות שטחים לעמותות חינוך, רווחה וחסד
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ג / 02.10.2022 20:15

לראשונה בעיריית בני ברק התקיים היום (ראשון) פיליבסטר בדיון על הקצאות עירוניות.

את הפיליסבטר ערך יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד במשך כמה שעות, במהלכם הוא מקריא מכתבים מתושבים וקורא את הלכות גניבה וגזילה מהלכותיו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

בתחילת הישיבה הניח וידר כרזות “לא תגנוב” על שולחנם של ראש העירייה וחברי המועצה.

בכרזה נכתב: “לא תגנוב! תושבי בני ברק שלחו אותך בשביל לשמור על הרכוש שלהם, לא בשביל לגנוב מהם. יומיים לפני יום כיפור – הצביע נגד השוד!”

במהלך הפיליבסטר הארוך שערך, אמר ראש העירייה אברהם רובינשטיין: “מעולם לא היה דיון כזה מאז הקמת העיר”.

וידר בתגובה האשים את עסקני העירייה בשוד הקרקעות הציבוריות והשיב לראש העירייה: “כל זה קורה כשאני חבר מועצה אחד, חכו מה יקרה כשנהיה כמה..”

בתום הדיון הצביעה מועצת העיר ברוב מוחץ על אישור הקצאת שטחי ציבור לשימושן של עשרות עמותות הפועלות בעיר ומעניקות שירות לתושבי העיר במגוון תחומים של חינוך, רווחה וחסד בכל רחבי העיר, מכל הקהלים והציבורים בעיר.

מדובר בשטחים חומים המיועדים לשטחי ציבור ובכך מגיעים השטחים לשימוש תושבי העיר כחוק.

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין: “בעיצומם של עשרת ימי תשובה, בישיבת המועצה הראשונה לשנת תשפ”ג, החליטה המועצה להוסיף בתורה ומעשי חסד בבני ברק ואישרה את הקצאתם של שטחי ציבור לטובת פעילותן של עמותות חשובות שפועלות בכל רחבי העיר במגוון תחומים חשובים בהם גם מוסדות חינוך, פעילות רווחה וחסד”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות