בן גביר שוב יתמודד עצמאית? “הפעם אעבור את אחוז החסימה”

יו"ר עוצמה יהודית משוכנע כי הפעם, אם יתמודד עצמאית בבחירות הבאות לכנסת, הוא יצליח לעבור את אחוז החסימה • למרות זאת, הוא מקווה להמשיך את שיתוף הפעולה עם 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ'
חרדים 10
כ"ב כסלו התשפ"ב / 25.11.2021 22:14

יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר מסביר מדוע הוא לא משתתף במפקד ובפריימריז של מפלגת הציונות הדתית, עליה הכריז ח”כ בצלאל סמוטריץ’. בראיון לערוץ כנסת היום (חמישי) הוסיף בן גביר כי הוא משוכנע שאם יתמודד עצמאית – יעבור את אחוז החסימה.

“שיתוף הפעולה בינינו הוא שיתוף פעולה נפלא, אבל בצלאל הגדיר “ציונות דתית”. אני אמנם בא מהציונות הדתית אבל בואי תראי איך אני מתקבל בצפון, איך אני מתקבל בדרום”. הוא הוסיף כי הוא מקווה להמשיך לשתף פעולה עם בצלאל סמוטריץ’ ומפלגת הציונות הדתית.

המראיינת מזל מועלם אמרה לבן גביר: “אז הליכוד צריך להיות מודאג?”. הוא השיב בציטוט מתוך הדלפות שפורסמו מישיבת סיעת הליכוד: “חברת הכנסת קטי שטרית כבר אמרה: ‘החברים של הבן שלי מצביעים לאיתמר בן גביר, מה עושים?”‘.

בתגובה לכך כי מעולם לא הצליח לעבור לבד את אחוז החסימה ענה: “אני מניח שאם הפעם אני אלך ברשימה עצמאית אני אעבור, אבל אני לא מחפש את זה. אני חושב ששיתוף הפעולה עם בצלאל מוכיח את עצמו, ובמובנים מסוימים אנחנו משלימים האחד את השני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות