‘מפגן בורות מביך, פתטי, נתפסת במערומיך’: עמית סגל נגד ברוך קרא

עמית סגל, פרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עקץ את הפרשן המשפטי ברוך קרא מחדשות 13 • "מי מתנדב לייעץ לברוכי שלא כדאי להאשים אחרים במפגן בורות מביך כאשר במפגן בורות מביך הוא מגלה שאין לו מושג"
אבי כץ
י"ג תשרי התשפ"ב / 19.09.2021 15:57

עימות ברשת הטוויטר בין פרשן חדשות 13 ברוך קרא לפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עמית סגל.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

הכל החל כאשר סגל ביקר מאמר שפרסם קרא: “במסגרת מדיניות החינוך מחדש של שופטי ישראל, התפרסמו לאחרונה חמישה מאמרים שונים שקובעים שמשפט נתניהו מנוהל רע, חקירת העד ישועה נמרחת, ובכלל – למה לא להתקדם כבר להרשעה. להלן דוגמא ממאמר של פרשן ערוץ 13 בוואלה, שמתגעגע לדוד רוזן, השופט היעיל מהולילנד”.

סגל המשיך: “וכעת לעובדות המקוממות, שכדרכן מסרבות להתרשם ממאמרים: שמואל דכנר, העד המרכזי במשפט הולילנד נחקר 54 ישיבות בחקירה נגדית והיה נחקר עוד ועוד אלמלא הלך לעולמו. בריאות ואריכות ימים לאילן ישועה, שנחקר כמחצית מהמספר הזה.

“משפט נתניהו מתעכב בגלל חומרי חקירה שלא הועברו להגנה; בגלל כתב אישום שנוסח באופן רשלני; ובעיקר – בגלל שבניגוד לנראטיב החד צדדי ששווק עוד מיומה הראשון של החקירה, מדובר בתיק מורכב, רחוק מהרשעה בטוחה. שלושת השופטים מכהנים במחוזי, לא בבית דין שדה. אלה החיים”.

קרא שיתף את אותו ציוץ של סגל וכתב כי מדובר ב”מפגן בורות מביך” – והסביר:

“שמואל דכנר העיד במשפט של 16 נאשמים. בחקירה הנגדית של נאשם 8 (אהוד אולמרט) הוא מת. תיק 4000 הוא תיק נגד שני נאשמים, ואנחנו כבר חצי שנה עם העד הזה. לא משנה כרגע מי מנסה למרוח. במאמר אני מדגיש שאין לי שום טענה לסניגורים. משפט בסוף צריך לנהל וזה תפקיד השופטים.

“הרמיזות המכוערות שלך לגבי תדרוך הן סוג של דיבה, אבל כנראה נובעות מההרגלים שלך עם נתניהו והן בבחינת השלכה פסיכולוגית. ובכן, לא קיבלתי אף תדרוך בנושא אני פשוט יושב הרבה באולם ורואה איך המשפט מתנהל. מוזמן לבוא לבקר”.

סגל צייץ בתגובה: “מי מתנדב לייעץ לברוכי שלא כדאי להאשים אחרים במפגן בורות מביך כאשר במפגן בורות מביך הוא מגלה שאין לו מושג כמה נאשמים יש בתיק 4000? שלושה נאשמים, לא שניים”.

ברוך קרא השיב לו: “כמה פתטי מצדך, מיד בהמשך השרשור, דקה אחרי, מופיע התיקון. נתפסת במערומיך ואתה מנסה להשליך גרגירי חול בחזרה. בפעם הבאה תשקיע את האנרגיה בבדיקת עובדות; עדיף מלדקלם קשקוש שקיבלת”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עד מתי יהיו מחלוקות בין גדולי ישראל?…
    07/10/2021 17:06
    נתי
  1. אה?

  2. עד מתי יהיו מחלוקות בין גדולי ישראל?…
    07/10/2021 17:06
    נתי
  3. אה? אה?