עמליה דואק חשפה מה קרה כאשר מצאה תנ”ך שקיבלה לבת המצווה

כתבת ומגישת חדשות 12 מצאה תנ''ך שקיבלה לבת המצווה ובכל שבת קראה את הפרשה • ''לראשונה בחיי סיימתי לקרוא את התורה מהתחלה ועד הסוף. האמת, בעיקר הביך אותי לגלות כמה מעט לימדו אותי וכמה מעט מתוך המעט הזה באמת זכרתי"
אבי כץ
כ' תשרי התשפ"ב / 26.09.2021 15:52

אשת התקשורת עמליה דואק, כתבת ומגישה בחדשות 12, ריגשה את הגולשים ברשת חברתית פייסבוק, כאשר סיפרה בחשבון האישי שלה כי למדה את פרשת השבוע בכל שבת –  בשנה האחרונה.

בשבוע הבא: ‘התו הירוק’ עומד לפקוע – וחיי הלא מחוסנים ישתנו

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

דואק כתבה: ”לפני שנה, בשיא הסגר בחגים, עשיתי סדר בספרייה ומצאתי ספר תנ״ך שקיבלתי לבת מצווה. זה היה שבוע לפני שמחת תורה, כשחגגו את סיום קריאת התורה והתחלה שוב מבראשית.

”באופן הכי לא מחייב, התחלתי לקרוא את פרשת השבוע הראשונה, ואז המשכתי לעוד אחת, ואיכשהו זה הפך אצלי לטקס קבוע כל שבת בבוקר. מפה לשם, עברה שנה, ואתמול הגיעה הפרשה האחרונה”.

דואק הוסיפה: ”לראשונה בחיי סיימתי לקרוא את התורה מהתחלה ועד הסוף. האמת, בעיקר הביך אותי לגלות כמה מעט לימדו אותי וכמה מעט מתוך המעט הזה באמת זכרתי. בשבת הקרובה מתחילים שוב מבראשית”.

תגובות הגולשים היו אוהדות מאוד, ורבים כתבו כי היא ריגשה אותם.

מתוך הפייסבוק של עמליה דואק

הגולשת אסתר שלום כתבה: “מרגש מאוד. חבל שכל דבר שרוצים ללמד בבתי הספר ישר מתרצים בהדתה .ואני חילונית וחבל לי שלא מלמדים לעומק. מזל שלפחות לא דחו את הלימודים לאוקטובר אחרת ילדי בית הספר לא היו יודעים כלום לגבי חודשי תשרי ומנהגי החגים”.

עמית מזרחי הגיב: “שהשם יברך אותך. הלימודים שלנו בבתי הספר החילוניים היו בגובה הדשא במילים עדינות”.

וגולשת נוספת הגיבה: “תמיד התכוונתי ולא עשיתי. דירבנת אותי עכשיו. אקרא הפרשה כל שבוע (בלי נדר)”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנוגע ללימוד תורה
    28/09/2021 12:36
    אמנון חוצה עפולה יום טוב
  1. עמליה אם התחלת כבר תורה לא להפסיק היות וכתוב מה הבן אדם צריך לקחת איתו כשהוא מת תורה ומצוות ומעשים הטובים היות וכאשר הוא נולד ערום ומת ערום בידיים ריקות ומת בידיים ריקות ותמשיכי ללמוד ואם בני אדם יומרו לך כל הכבוד לא לעניין להם גם אני למדתי את כל התנך מפרשת בראשית ועד דיברי הימים מאחל לך בהצלחה אמנון חוצה ואם היית לומדת תחת ידי כל שבוע הייתי מלמד אותך שישה פסוקים

  2. חייב להזהר
    28/09/2021 23:10
    מיקי
  3. אסור לקורא את התנך ללא מפרשים חוץ מתהילים ושיר השירים