האב: “אתה חסר אונים, אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך”

אביה של הדס, שנדבקה בקורונה ומאושפזת במצב קשה ב'רמב''ם' בחיפה, שוהה לצד בתו בבית החולים: "זו תחושה מאוד קשה, אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, 'גם אם אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי'. אתה ממש ממש קרוב לבורא עולם "מבקש מכל עם ישראל לקרוא תהילים"
חרדים 10
ג' אייר התש"פ / 27.04.2020 18:11

אליהו ביטון, אביה של הדס בת ה-11 שנדבקה בקורונה ומאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב”ם בחיפה, שוהה לצד מיטת בתו בבית החולים.

אליהו, תושב העיר אלעד, סיפר: “הילדה הייתה כאובה, ובתור אבא אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך, הייתי חסר אונים. אני מבקש מכל עם ישראל לקרוא פרק תהילים להדס בת אורה. זה מאוד יעזור”.

הדס בת ה-11 שהתה עם בני משפחתה במלון ‘כינר’, שהוסב למלון קורונה.

ביום שישי האחרון היא אושפזה עם תסמינים קשים. מאז מצבה של הילדה הידרדר אמש היא הועברה מבית החולים פוריה בטבריה למרכז הרפואי רמב”ם בחיפה, כשהיא מורדמת ומונשמת.

 

אביה סיפר: “ראו שיש הידרדרות בתפקוד של הלב. הנשימה שלה הייתה בסדר, אבל בגלל הירידה בתפקוד הלב החליטו כן להנשים אותה, כדי שלא יהיו קריסות של שאר המערכות. הדס מאוד סבלה ואני ואשתי היינו רחוקים ממנה, אנחנו פשוט נשברים.

”זו תחושה מאוד קשה, אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, ‘גם אם אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי’. אתה ממש ממש קרוב לבורא עולם ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה, ובעזרת ה’ היא תבריא ותצא מזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קראתי בתהילים פרק תפילה לבת שלכם הדס בת אורה שתיתחזק ותבריא
    27/04/2020 19:43
    שרה
  1. רפואת השם כהרף עיין / משעה לשעה ישועה /כל דבר אפשר לאבד רק לא את התקווה.היו חזקים. ליבנו איתכם ושנישמע בשורות טובות