איש התקשורת חנוך דאום לעמית סגל: המשך ככה, בלי לפחד כלל

אחרי המתקפה משמאל על הפרשן הבכיר שחשף את הקלטת של ישראל בכר: ״מרגש לראות שיש עיתונאי כה בכיר בטלוויזיה שלנו, שלא חושש לתת ביטוי לעמדות שהושתקו במשך שנים"
אבי כץ
ו' אדר התש"פ / 02.03.2020 09:38

איש התקשורת חנוך דאום הגיב הבוקר (שני) לעליהום של עיתונאי השמאל נגד הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עמית סגל – לאחר שחשף את הקלטת יועץ כחול לבן, ישראל בכר – בה הוא מכנה את בני גנץ “אפס מאופס, חלש” ו”סכנה לישראל”.

דאום כתב בדף הפייסבוק שלו: “יש לי תחושה שבעתיד ילמדו בבתי ספר לתקשורת את מה שקרה פה אחרי שעמית סגל הביא הקלטה של ישראל בכר אומר שגנץ מסוכן לישראל. היה מדהים לראות איזה מאמץ מקיף עשתה התקשורת לגמד את הסיפור ולהפוך אותו מדיון בדבריו של היועץ לדיון בשאלה איך סגל השיג את החומר, למה רב מקליט שיחות וכדומה”.

דאום הוסיף: “אני מניח שעמית סגל התרגל לזה: כשהוא יושב באולפן שישי ואומר משהו מיד מתנפלים עליו מכל עבר. הוא לא מכיר חוויה אחרת. כשהוא מצייץ משהו נכתבים שישה מכתבי תגובה בהארץ שבמחציתם מוזכר שאביו היה במחתרת (זה קרה שנתיים בטרם נולד, מה הוא אשם?).

“וכמובן, הוא מביא סיפורים בלעדיים בלי סוף אבל הוא לעולם לא יקבל את פרס סוקולוב שמחולק על ידי חבורה מצומצמת משמאל שמקפידים לחלקו לבני החבורה בלבד. אין שם מי שיעריך את הדרך שהוא פילס כדי להשמיע קול ייחודי ואחר”.

דאום מציין כי  יש לחזק את סגל ולספר עד כמה הוא משמיע את קולם של רבים מאזרחי ישראל. “אז מה אפשר לעשות? להגיד לו כמה אנחנו, הציבור, כן מעריך אותו. להזכיר לו שעבור כל כך הרבה ישראלים הוא משמש פה.

“לומר לו שעבורנו זה מרגש לראות שיש עיתונאי כה בכיר בטלוויזיה שלנו, שלא חושש לתת ביטוי לעמדות שהושתקו במשך שנים, ולומר לו ביחד: המשך ככה, עמית, בלי לפחד כלל. כֹּה לֶחָי וְאַתָּה שָׁלוֹם וּבֵיתְךָ שָׁלוֹם וְכֹל אֲשֶׁר לְךָ שָׁלוֹם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואם היה נולד שנתיים או יותר לאחר מכן הוא כן היה אשם?!
    02/03/2020 10:04
    שאול א.
  1. הוא לא אשם בשום מקרה בלי קשר לגילו במועד ביצוע הדברים על ידי אביו.

  2. סגל עמית
    05/03/2020 00:03
    תמר
  3. עמית מרתק אך בולט שהוא משמש שופר של בלפור.
    חבל!