חמשת הטרנדים הנכונים בארון הנעלים לקיץ 2020: הלהיטים שכדאי לאמץ

למי שמעוניינת לדעת מהם חמשת הטרנדים הנכונים לקיץ 2020 בתחום הנעלים: מעצבי הבית של רשת scoop קבצו את חמשת הלהיטים שהכי כדאי לאמץ • סנדלי רצועות דקיקות עד בלתי מורגשות, טקסטורת קרוקו, קשירה על קרסול , גימור קרה, פרונט מרובע וכמובן – הסניקרס
תמי גיל
כ"ה שבט התש"פ / 20.02.2020 16:38

מעצבי הבית של רשת scoop  קבצו  את הלהיטים  שהכי כדאי לאמץ:

סנדלי רצועות דקיקות עד בלתי מורגשות – הטרנד החזק ביותר לקיץ 2020 שמוביל בקרב מעצבי העל, בגרסת עקב קטן:  שלוש רצועות דקיקות שמחזיקות את הרגל ומתכתבות כמעט עם כל לוק, משמלה, חצאית, חליפה.

טקסטורת קרוקו – טרנד ששייך לרוב לעונת החורף הקרה דווקא, עושה פריצה הקיץ הקרוב עם גוונים וצבעים חזקים כמו:  ירוק פיסטוק, ורוד, כתום וצהוב. הקרוקו היא טקסטורה שונה, שמקפיצה את ההופעה כמעט כמו תכשיט ענק.

קשירה על קרסול – טרנד אל זמני. אין קיץ שטרנד הקשירה על הרגל לא מככב בארון הנעלים,  החל משטוח ועד עקב, העיקר שהשרוך מלפף את הרגל ומעדן אותה.

גימור קרה, פרונט מרובע – טרנד שעשה כניסתו בקיץ שעבר ומתחזק. הפרונט המרובע בתצורת סנדלים, נעלי עקב ושטוח משווה לנעל מראה אלגנטי, מעודן ומודגש.

צילום: שי פרנקו

הסניקרס – על אף הטרנדיים והאופציות שמציע הקיץ הקרוב, הסניקרס הלבנות הפכו בשנים האחרונות  לאיקוניות ומככבות תקופה כנעליים הכי נכונות שיש.  אך בכל זאת העונה הקרובה  מצטרפים לחגיגה  דגמי סניקרס חדשים: המון נגיעות ושילובי צבע,  סניקרס ספורטיביים יותר,  סניקרס בשילוב הדפס מנומר וסניקרס במראה מעודן – שמתאים גם לשמלות/חליפות/ חצאיות.

הצבעים הבולטים לקיץ 2020 – נעלים וסנדלים בצבע ירוק פיסטוק, ורוד בייבי, צהוב וכתום.

בימים אלה משיקה רשת SCOOP את הסנונית הראשונה לאביב 2020 במחירים  אטרקטיביים במיוחד.

מחירים לדוגמא:  סנדל רצועות דקיקות החל מ-119.90 ₪ ש”ח, סנדלי קשירה החל מ-99.90 ש”ח, סניקרס החל מ-69.90 ₪, נעלי אוקספורד החל מ-99.90 ₪, נעלי עקב החל מ-79.90 ₪, כפכפים החל מ-79.90 ₪.

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ.

צילום: שי פרנקו
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות