“הסיכוי האחרון”: רון קובי מתחנן שבג”ץ יקיים עוד דיון על הדחתו

ראש עיריית טבריה המודח רון קובי פנה שוב לבית המשפט העליון: מבקש שבג"ץ יקיים בפסק הדין שאישר את הדחתו דיון נוסף בהרכב מורחב
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התש"פ / 18.02.2020 16:22

ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי, הגיש בקשה לדיון נוסף בעתירתו לבג”ץ נגד הדחתו.

עתירתו נדחתה אתמול (שני) פה אחד על ידי השופטים יצחק עמית, נועם סולברג ואלכס שטיין.

בפתח הבקשה ציין קובי: “בקשה זו הינה הסיכוי האחרון להגן על הדמוקרטיה בעיר טבריה והנה בבחינת ‘המלחמה’ האחרונה על ‘הבית'”.

לדבריו, “מצויים אנו בימים קשים, מדינת ישראל שבויה בידי ממשלה המתבצרת בתפקידה כממשלת מעבר, שלישית במספר, בבחינת ‘מה שזמני הוא קבוע’, וכאשר אותה ממשלה מובילה את המדינה, פעם אחר פעם לבחירות, ושריה מרשים לעצמם לנהוג כאילו השבר הדמוקרטי שפוקד את המדינה חולף לצדם ולנהוג ככל העולה על רוחם.

“ומה שעמד בראש מעייני המשיבים 1-3 (השר אלקין, השר דרעי ומנכ”ל משרד הפנים – ע.7) גם בימים מורכבים אלה הוא הדחת העותר מכהונתו כראש עיריית טבריה, שנבחר בבחירה ישירה לכהונתו אך ורק לפני קצת למעלה משנה. מצער לראות, כי לעת הזו, תכנית זו צלחה”.

קובי מוסיף: “לא יכולה להיות מחלוקת, כי עניינו של העותר הינו יחידי וחריג ביותר במהותו, המצדיק את התערבותו של בית המשפט הנכבד, כגוף השפוי והאחראי, וכפי הנראה האחרון, שנותר במדינה. לזה מצפים תושבי טבריה שרובם השפוי בוש בשלטון המרכזי בימים אלה”.

יצוין, כי סיכויי הבקשה נמוכים, נוכח העובדה שפסק הדין של בג”ץ שניתן אתמול התקבל פה אחד.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חי בסרט
    18/02/2020 16:57
    חיה
  1. הוא לא עשה כלום בטבריה חוץ מרעש
    אנשים שמחים שהוא הלך

  2. "ברוך שפטרנו מקובי"
    18/02/2020 19:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. “ברוך שפטרנו מקובי” רון קובי “הטמבל ~ ~ ושונאי הדת של השנה” שמתנהג כמו “אוטיסט” יזכר לעולם כראש העיר האידיוט ביותר שכיהן אי פעם בישראל. לך הביתה כבר ~ לך; הרסת כל חלקה טובה בטבריה מאאפפייההה בנית כאן לך, כבר לא סובלים אותך כאן!!!! רק הפושעים איתך כאן. סעעעע כבר ואל תחזור לכן. היום יום של אור ליהודים = ליהודים הייתה אורה ושמחה, אורה ושמחה וששון ויקר!

    אתה הרסת לעצמך היה לך הכל ביד ממה שידוע לכולם בטבריה היה רון קובי שר”י חדש, שאף אחד לא מכיר, גם כאשר היו לך פגישות עם החרדים ולחצת להם יד הם אמרו לך במפורש שהסטוס קוו ישמר בטבריה כמו שנים עברו. הרסתה את טבריה. לצערינו הרב השתן עלה לך לראש, וזה מה שגרם לנפילה שלך, חבל ומעניין עכשיו מאיפה תשלם את החובות שלך.

    רון קובי עשה צחוק מהיהדות, מעם ישראל בארץ ישראל! מה העניין מר קובי אתה לא מוכן לקבל את ההחלטה ממש כואב הלב לך חפש לך תחום אחר בחיים השחור שלך.

    אף אחד לא יצליח בדברי הסתה” רון קובי יהיה לאות ולמופת לליברמן ולחבריו וכו’ שמי שיוצא נגד כל ציבור שהוא, לא רק נגד חרדים, ועושה את הקריירה שלו על גבם וכבודם של אחרים יקבל מפלה ולא יצליח.

  4. אחרי המפלה של בג"ץ עם נתניהו הם מחפשים נקמה
    29/03/2020 04:47
    תאוות הנקם בוערת
  5. וזה אומר שקובי ימצא כעת אוזן קשבת אצלם