אייכלר: “רואים את נתניהו על 70 שנותיו? אנו צריכים ללמוד ממנו”

ח"כ ישראל אייכלר על הבחירות: "אני לא אדם אופטימי במיוחד, אבל לפי איך שנתניהו עובד עכשיו - וההפחדה שלו מגנץ וטיבי, הוא יכול להגיע ל-61" • "אם נצליח להביא את כל הבוחרים שלנו - נגיע למניין" • "לבן גביר לא משנה אם יכנס או לא. רק נאיבי יחשוב שהוא יסיר את הרשימה שלו"
אריה ריבקינד
י"ז שבט התש"פ / 12.02.2020 19:42

ח”כ ישראל אייכלר העניק הערב (רביעי) ראיון לאבי למימרן ב’מהדורה המרכזית’ בתחנת הרדיו ‘קול חי’ – וטען: “בידינו להכריע כמה מנדטים יהדות התורה תקבל. אם נצליח להביא את כל הבוחרים שלנו – נגיע למניין”.

לדבריו, “הגרעין הקשה של יהדות התורה יצביע בהוראת גדולי ישראל שיורו לפני הבחירות להצביע. הקמפיין מיועד להביא אלפי מצביעים רדומים שאינם מהגרעין הקשה. עכשיו כבר מתחיל להיות מאוחר. אנחנו רואים את שס עושים עבודה מצוינת. אנחנו רואים את נתניהו על 70 שנותיו. צריכים ללמוד מזה”.

על יו”ר ישראל ביתנו אמר: “מאז ומתמיד אמרתי שאסור לשתוק לליברמן, אך יחד עם זאת לא לפגוע בציבור הרוסי. אני שמח שעכשיו עושים את זה. בנפשנו הדבר. ההסתה של ליברמן לא מזיקה רק לבחירות. היא יוצרת דה-לגיטמציה. היום אומרים שאסור לעשות ממשלה עם הרשימה המשותפת. זה כמעט קונצנזוס. ליברמן רוצה שככה זה יהיה גם עם החרדיים”.

הוא הוסיף: “עודד פורר יודע שהישיבות מקבלות עשירית ממה שמקבלים באוניברסיטאות. הוא יודע שהתקציב של האוניברסיטאות מצוי בבסיס התקציב ושל הישיבות לא. וכשהוא מדבר על כך שרק את תקציב הישיבות לא קיצצו הוא עושה תעמולה אנטישמית”.

על תוצאות הבחירות אמר: “אני לא אדם אופטימי במיוחד, אבל לפי איך שנתניהו עובד עכשיו, בצירוף תכנית המאה שהשיג – וההפחדה שלו מגנץ שיקים ממשלה עם טיבי, הוא יכול להגיע ל-61 מנדטים”.

אייכלר טען: “כל בר דעת מבין שגנץ לא יוכל לבצע את ‘תכנית המאה’ וביבי כן יכול. בדרך הזו הוא יכול לסחוף את הימין הרך שהתלבט או הצביע כחול לבן ולהחזיר אותם הביתה”.

על עוצמה יהודית אמר: “לבן גביר לא משנה אם יכנס או לא. הוא רוצה להוכיח את הכח שלו בתוך הציונות הדתית. רק נאיבי יחשוב שהוא יסיר את הרשימה שלו. אף אחד לא פנה אלינו לבקש ממנו דבר כזה. אבל אנחנו כן יכולים לומר שמי שמצביע לו, פוגע בימין ובארץ ישראל וזורק את הקול שלו לפח.

“אנחנו פונים אל מצביעי עוצמה: אל תהיו טיפשים ותחשבו שאתם הולכים לעבור. גם אם יהיו סקרים כאלו שהוא עובר, הם נעשים בדווקא על ידי מכוני הסקרים שרוצים לשרוף את הקולות שלכם.

“אני מאוד מעריך את איתמר בן גביר, אני חושב שנעשה לו פשע גדול מצד מפלגת ימינה. הייתי רוצה שהוא יעבור, אבל אני יודע שהוא לא יעבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות