עובדות מטרידות: זו תחילת המפלה של ראש העיר שנלחם בשבת קודש?

לאחר תחקיר חדשות 13 שחשף את הסיוע שהעניקה עיריית רמת גן בראשות כרמל שאמה הכהן לטובת פתיחת מרכז קניות, השייך לאביו של ראש העיר - משרד הפנים הודיע כי יפתח בבדיקה • בכירים יידרשו לספק הבהרות לממצאים שהתגלו
חרדים 10
ט"ז שבט התש"פ / 11.02.2020 16:05

בעקבות תחקיר חדשות 13: משרד הפנים הודיע היום (שלישי) כי פתח בבדיקת התנהלות עיריית רמת גן, בראשה עומד כרמל שאמה הכהן – האיש שפגע בקדושת השבת.

בתחקיר המטריד נחשפו האופנים שבהם סייעה העירייה על מנת לקדם פתיחת מרכז קניות שבבעלות אביו של ראש העיר, פנחס שאמה. לפי הדיווח בחדשות 13, בכירי העירייה יידרשו לספק הבהרות לממצאים שהוצגו בתחקיר.

התחקיר של העיתונאי עמרי מניב  – שחלקו הראשון פורסם אתמול – חושף כיצד העירייה העניקה אישורים ופעלה בניסיון לקדם את פתיחת הקניון.

ב-2008 רכש פנחס שאמה, אביו של כרמל, מתחם קניות בלב שכונת רמת השקמה ברמת גן, ליד הפארק הלאומי. זאת, לאחר כ-12 שנים שבהן המבנה היה ‘פיל לבן’, ויזמים התרחקו ממנו מתוך חשש שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לאשר שימוש בו, בלי להוציא היתר בניה חדש.

בשנים שלאחר הרכישה ניסה פנחס שאמה לקבל אישור מהעירייה להפעיל את המבנה כקניון – ונדחה.

אלא שבשנה האחרונה, לאחר שבנו, כרמל שאמה, ניצח בבחירות – דברים השתנו.

שורת עדויות ותכתובות שהגיעו לידי חדשות 13 מלמדות על הפער בין היתר הבנייה ועמדת היועץ המשפטי של אגף ההנדסה לבין ההחלטות שהעירייה קיבלה, ועל אחרות שאנשיה עובדים קשה בניסיון לספק טופס לאביו של ראש העיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות