“אני מעדיף את ביבי”: מכתב ההכרעה של הגאון רבי מאיר מאזוז

ח"כ שלמה קרעי פרסם היום את מכתבו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז  - שהכריע, לאחר שנפגש עם שני המועמדים בביתו - להצביע עבור נתניהו בפריימריז בליכוד: "אין ספק שזו ברכת שמים למי שאוהב את ארץ ישראל. בעשור השנים האחרונות עשה רבות למען ארץ ישראל"
אריה ריבקינד
כ"ו כסלו התש"פ / 24.12.2019 13:43

ח”כ ד”ר שלמה קרעי פרסם היום (שלישי) את מכתבו של הגר”מ מאזוז  – שהכריע להצביע עבור נתניהו בפריימריז בתנועת הליכוד.

החלטת ראש הישיבה התקבלה אחרי שנפגש עם בנימין נתניהו ועם המתמודד ח”כ גדעון סער – שביקשו את תמיכתו. בין מתפקדי הליכוד ישנם רבים מתלמידיו של ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’.

“לשאלתך”, כותב ראש הישיבה. “קשה לי להכריע בפריימריז של תנועת הליכוד בין ראש הממשלה ביבי נתניהו ובין מר גדעון סער. כולם אהובים, כולם ברורים.

“אבל לפי הכלל הידוע ‘כין חכם כבעל הניסיון’, אני מעדיף את ביבי. כי בעשור השנים האחרונות עשה רבות למען ארץ ישראל, ו’סחב’ את אובמה שמונה שנים עד שירד מגדולתו, וחוקר ודורש ומפרסם כל מזימות אויבינו ותחבולותיהם”.

הרב מאזוז גם הזכיר את קשריו הבינלאומיים של ראש הממשלה: “הוא בידידות רבה עם ארצות הברית ועם רוסיה ועם מדינת הודו ועוד. אין ספק שזו ברכת שמיים למי שאוהב את ארץ ישראל”.

ח”כ קרעי, הנמנה על תלמידיו של ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, כתב בדף הפייסבוק שלו: “חיבתו לראש הממשלה ידועה לכל והתגלתה ביתר שאת בברכה החמה שבירך אותו במוצאי השבת האחרונה.

“כדרכו בקודש, קיבל את ההחלטה בשיקול דעת ובכובד ראש ומתוך כבוד לכל הנוגעים בדבר וטעמו ונימוקו עמו”.

קרעי הוסיף: “כשמש המוסיף על נרות החנוכה, אוסיף עוד טעם מדברי החכם מכל אדם שאמר: ‘לֵךְ מִנֶּגֶד לְאִישׁ כְּסִיל’ (משלי יד). פרשנות אקטואלית לפסוק היא שכאשר אתה רואה את התקשורת והשמאל מהללים את המועמד השני בהלל גמור ובהודאה, תעשה בדיוק את ההיפך.

לדבריו, “הם יודעים שנתניהו הוא היחיד שיכול בעזרת ה’ להוביל את המחנה הלאומי לנצחון מוחץ בבחירות לכנסת, ולכן מנסים להוכיח לנו באותות ובמופתים את ההיפך”.

קרעי הדגיש: “ראש הממשלה בנימין נתניהו נלחם בשביל מדינת ישראל במשך למעלה משלושים שנה. הגיע הזמן להכיר לו טובה. טובה שתחזור אלינו בכפל כפליים בשירות האדיר שהוא ימשיך לעשות למען מדינת ישראל.

“אני קורא לכל מתפקדי הליכוד לבוא לעזרת השם בגיבורים, למען מסורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל, ולהצביע נתניהו ביום חמישי הקרוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הסיעות הדתיות בגוש1מותנה בראשותbb
    24/12/2019 20:51
    ללא מחוייבות לאף אחר.
  1. המלצה לסער. להיפגש עם רהמ.לתאם עמדות. להסיר מועמדות בפעם זו. ולשדר איחוד שורות.