הושפל מול המצלמות: קובי התחנן להיכנס לכנס של ביבי ונחסם • צפו

נשאר בחוץ: ראש עיריית טבריה ניסה להיכנס לכנס של הליכוד בטבריה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל נחסם בידי המאבטחים • כבר בצהרים הודיע לו יו"ר סניף הליכוד: "לא כדאי לך להגיע כי אתה לא רצוי באולם"
אריה ריבקינד
כ"ב כסלו התש"פ / 20.12.2019 12:10

ראש העיר טבריה רון קובי הגיע אמש (ליל שישי) לכנס שהפיק סניף הליכוד בטבריה במלון ‘קיסר’, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, המתמודד בימים אלה בפריימריז לתפקיד יו”ר הליכוד.

קובי, שבבחירות האחרונות לכנסת ה-22 התמודד בראש רשימה עצמאית, הגיע לכנס וביקש להיכנס. אלא שהמאבטחים שהוצבו במקום מנעו ממנו את הכניסה – והוא נותר מבוייש בחוץ, בעוד הליכודניקים חולפים על פניו ונכנסים פנימה.

לפי דיווח באתר ‘הרשת הצפונית’,  קובי הגיע בצהריים לסניף הליכוד בטבריה וביקש מיו”ר הסניף ציון פיניאן שיזמין אותו לערב, כדי שיוכל לקחת חלק באירוע ואולי לתפוס ‘סמול טוק’ עם ראש הממשלה.

צילום: David Cohen/Flash90

לפי הדיווח, “פיניאן סירב לבקשתו של קובי בתוקף והודיע לו כי הוא אינו מזומן לכנס, משתי סיבות עיקריות: האחת – הזכיר פיניאן לקובי כי הוא תקף לאחרונה לא מעט מבכירי הליכוד במסגרת קמפיין הבחירות האחרון שעשה בריצתו לכנסת. בנוסף הזכיר פיניאן לקובי כי רק בימים האחרונים הוא ביקש באופן רשמי להצטרף לסיעת ‘ישראל ביתנו’ של איווט ליברמן ומשכך ראוי לו להגיע לכנסים של סיעת ‘ישראל ביתנו’ ולא לכנס של הליכוד.

“בין השניים התנהלו במשך דקות ארוכות דין ודברים והאשמות מצד קובי, שטען באוזניו של פיניאן כי הוא הרס את סניף הליכוד בטבריה. פיניאן מצידו הודיע לקובי באופן סופי שהוא אינו מוזמן לכנס ושלא כדאי לו להגיע כי הוא אינו רצוי באולם”.

לפי הדיווח, קובי כעס על פיניאן וניסה לערב את שמוליק חרמש כדי שזה יסייע לו בהזמנה לערב הגדול של הליכודניקים בטבריה ובאיזור.

אלא שכל זה כאמור לא עזר לו. קובי התעקש להגיע ולהשפיל את עצמו מול המצלמות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות