הנשיא ריבלין: הפערים הם אישיים, אפשר להקים ממשלת אחדות • צפו

הנשיא ביקר בעוטף עזה וקרא לחדש את המגעים לאחדות: "אני קורא לליכוד ולכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות" • צוותי המו"מ של ישראל ביתנו וכחול לבן לאחר פגישה: הושגה התקדמות של ממש בניסוח קווי היסוד, ובפרט בנושאים הנוגעים לענייני דת ומדינה
יוני גרין
י"ט חשון התש"פ / 17.11.2019 16:48

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום (ראשון) ביישובי עוטף עזה והביע תקווה שתוקם בקרוב ממשלת אחדות.

“אני קורא גם לליכוד וגם לכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות. אתם נציגי הריבון אבל אל תשכחו אף פעם – הריבון הוא העם. העם שמחולק בין כל מגוון הדעות שקיימות בישראל. אנחנו היינו יחד, נועדנו להיות יחד ונהיה יחד”, אמר ריבלין.

הנשיא שנפגש בימים האחרונים עם חלק מנציגי הסיעות, התרשם כי ניתן להקים קואליציה: ”אני חושב שאפשר להקים ממשלה. הפערים הם פערים אישים יותר מאשר פערים הגותיים, מחשבתיים, פוליטיים או צורכי המדינה. מנהיגי ישראל צריכים להבין שאזרחי ישראל קודמים לכל”.

נציגי המו”מ של כחול לבן וישראל ביתנו נפגשו היום – ובתום הפגישה פירסמו הודעה משותפת:

“בסיום הפגישה בין צוותי המו”מ של ישראל ביתנו וכחול-לבן מסרו הצדדים כי הושגה התקדמות של ממש בניסוח קווי היסוד, ובפרט בנושאים הנוגעים לענייני דת ומדינה.

“נציגי הצדדים יפגשו שוב הערב ומחר, בפגישה סגורה לתקשורת”.

בפגישה השתתפו מטעם כחול לבן ראש צוות המו״מ, ד״ר יורם טורבוביץ, ושלום שלמה. מטעם ישראל ביתנו השתתפו יו”ר הסיעה עודד פורר, ח״כ אלכס קושניר, מנכ״לית המפלגה אינה זילברגרץ, מנהל הסיעה רומן גרביץ ועו״ד אמיר שניידר.

הנהגת כחול לבן תתכנס הערב  במטה המפלגה כדי לדון בהסכמות שהושגו בקווי היסוד עם סיעת ישראל ביתנו והעבודה-גשר.

בפגישה יעדכן גנץ גם על פגישתו עם הנשיא אתמול והאופציות העומדות על הפרק.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות