הכישלונר של טבריה זומן לשימוע במשרד הפנים – בעוד 3 שבועות

ראש העיר טבריה, שלא הצליח להעביר מאז שנבחר את תקציב העירייה לשנת 2019 - זומן לשימוע במשרד הפנים • קובי ניסה להעביר את תקציב העירייה בשש הזדמנויות שונות, אך נכשל
אריה ריבקינד
ג' תשרי התש"פ / 02.10.2019 14:10

לאחר שלא הצליח להעביר בפעם השישית את תקציב עיריית טבריה, זומן היום (רביעי) ראש העיר רון קובי לשימוע אצל מנכ”ל משרד הפנים מרדכי כהן – ב-23 באוקטובר, בעוד שלושה שבועות.

שר הפנים, אריה דרעי, הודיע לחברי מועצות הערים טבריה וירכא ולראשי הרשויות בשני היישובים, כי המועצות מפוזרות בהתאם לסעיף 206 לפקודת העיריות, עקב אי אישור התקציב במועצה.

בלשכת השר ציינו, כי מועצות העיר ברהט ועוספייה, אישרו את התקציב בזמן ההארכה שנתן להם שר הפנים דרעי.

מנכ״ל משרד הפנים, מרדכי כהן, זימן את ראשי הרשויות וחברי המועצה לשימוע שיתקיים ביום ד’, כ”ד בתשרי, במשרד הפנים בירושלים. זאת כדי לגבש המלצה שתועבר לשר הפנים.

שר הפנים יכריע אם להמשיך את כהונת ראשי הרשויות או להדיחם ולמנות ראש רשות ממונה מטעם משרד הפנים.

מאז שניצח בבחירות לראשות העיר, ניסה רון קובי להעביר את תקציב העירייה בשש הזדמנויות שונות, אולם בשל מליאת מועצה לעומתית הוא נכשל פעם אחר פעם במשימה.

ההחלטה לזמן את קובי לשימוע התקבלה לאחר שלפני חודשיים הודיע שר הפנים לבג”ץ, כי יאריך עד ל-30 בספטמבר את המועד לאישור תקציבי הרשויות המקומיות שטרם עשו זאת.

במהלך כהונתו הקצרה הספיק קובי גם להתמודד לכנסת ה-22, בראש רשימת ‘הימין החילוני’, אך אפילו בעירו  טבריה הוא קיבל מספר קולות מביש: רק 469 קולות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מפוילה גדוילה
    02/10/2019 15:03
    צדוק
  1. באבוד רשעים רינה