עודד פורר: ‘דורש מצלמות בקלפיות של החרדים, חשש אמיתי מזיופים’

ח"כ עודד פורר הצהיר כי הוא מתכוון לדרוש מיו"ר ועדת הבחירות להציב מצלמות בקלפיות שבשכונות החרדיות • "אחוזי הצבעה חריגים,יותר מ-80 אחוזים, ושמועות על כך שאפילו המתים באים להצביע מחייבים פיקוח הדוק" • "הולכים לתת 'צו 8' למתנדבים, נוודא שהחרדים לא ירמו בבחירות"
חרדים 10
כ"א אב התשע"ט / 21.08.2019 21:41

יו”ר סיעת ישראל ביתנו בכנסת, ח”כ עודד פורר, דרש היום (רביעי) מיו”ר ועדת הבחירות להציב מצלמות בקלפיות בשכונות החרדיות, משום “חשש אמיתי מזיופים”, כלשונו – ועל ועדת הבחירות להתערב כדי לפעול להסרת החשדות הללו.

בראיון לרינה מצליח בחדשות 12 אמר פורר: “החשש מזיופים בקלפיות במגזר החרדי הוא אמיתי. אחוזי הצבעה חריגים,יותר מ-80 אחוזים, ושמועות על כך שאפילו המתים באים להצביע מחייבים פיקוח הדוק”.

הוא הוסיף: “בכוונתי לפנות ליו”ר ועדת הבחירות בדרישה להציב מצלמות בקלפיות בשכונות החרדיות, ובמקביל אנו הולכים לתת ‘צו 8’ למתנדבים ולקרוא להם לסייע לנו כמשקיפים בכל הקלפיות במגזר החרדי”.

לדבריו, “אנו נוודא שהחרדים לא ירמו ביום הבחירות”.

בראיון טען פורר: “לא אמרנו מעולם שיש לנו משהו נגד חרדים בממשלה, גם ישבנו איתם בממשלה האחרונה”. עם זאת, הדגיש: “אנחנו רוצים לשרטט את הגבול שנפרץ שמוביל את ישראל פעם אחר פעם למדינת הלכה”.

לפי פורר, הדברים שנאמרו מטעם המפלגה בנוגע לחוק הגיוס, הוצפו גם בממשלה הקודמת, כמו גם לפני הבחירות האחרונות ואף לאחריהן. “לא נסוגנו מהדרישות שלנו בחוק הגיוס, לא לפני 6 שנים ולא לפני 3 חודשים”.

פורר טען עוד: “המציאות היא ש-88 אחוזים מהגברים החילונים עובדים ורק 50 אחוזים מהגברים החרדים עובדים. את זה צריך לשנות. אי אפשר לשנות את זה כשליצמן שר הבריאות ודרעי שר הפנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מצלמות
    22/08/2019 15:13
    ליברמן
  1. אתם מבינים אצל החרדים הוא רוצה מצלמות אצל הערבים זה לא מעניין אותו .ליברמן גרוע משפיר וברק הוא ומפלגתו .דבר אחד לא מבין למה בסקרים הוא לא משובץ.עם השמאל .הלא הוא אומר מפורשות כמו ברק וכמו שפיר שימליץ על גנץ ולפיד אז למה שמים אותו כאילו לא יודעים על מי ימליץ. האיש אומר מפורשות שימליץ על גנץ ולפיד ועוד עשה איתם הסכם עודפים .ואני אומר מפורשות אם הימין לפני שלושה חודשים היה מסיים עם 59 מנדטים ולא 60 הייתה ממשלת שמאל ליברמן ועודה בוודאות