מי שיקר? המעגן: “לא הסכמתי לתת גט, הרבנות הם חבורה של שקרנים”

לשכת הרב הראשי הגר"ד לאו פרסמה כי אמו של סרבן הגט תובא לקבורה בעקבות הסכמתו להתייצב בבית הדין - אבל הבעל המעגן מכחיש: "מעולם לא הסכמתי לתת גט. אל תאמינו לפרופוגנדה של הרבנות, חבורת השקרנים הזו תישרף בגיהנום"
יוסף גרינבוים
כ' אב התשע"ט / 21.08.2019 12:54

הבעל המעגן שקבורת גופת אמו שהובאה מארה”ב עוכבה אתמול (שלישי) בהחלטה חריגה שהוביל נשיא בית הדין הרבני הגדול, הגר”ד לאו – מכחיש כי הסכים לאפשר את גירושי אשתו הראשונה.

בהקלטה שפרסם יקי אדמקר באתר ‘וואלה’ נשמע המעגן אומר: “זה הכל שקר”. לדבריו, “הם מעולם לא דיברו איתי ומעולם לא הסכמתי לתת גט”.

מאוחר יותר, לאחר קבורת אמו בהר הזיתים בירושלים, הבעל תקף  בשיחה עם מקורביו את הרבנות: “אל תאמינו לפרופוגנדה של הרבנות. הם חבורה של שקרנים, אלוקים יעניש אותם על כך. חבורת השקרנים הזו תישרף בגיהנום”.

מלשכת הרב לאו נמסר בתגובה: “צר לנו כי אותו בעל מעגן אשר במשך למעלה מ-10 שנה מסרב לשחרר את אשתו מכבלי עגינותה, ממשיך בסירובו למרות הסיכומים שהושגו. אותו אדם אשר לא חס על אמו ולא על משפחתו, כאשר הוא אף נשא אישה שניה והמשיך בחייו.

“נשיא בית הדין הגדול ימשיך במלחמתו הבלתי מתפשרת בתופעת סרבנות הגט ויעשה כל שביכולתו, כולל סנקציות החמורות ביותר, בכדי לסיים כל מקרה עגינות שיגיע לפתחו”.

כפי שדווח בחרדים 10, הגר”ד לאו הורה אתמול לחברה קדישא בירושלים לעכב את קבורת אמו של הסרבן, המתגורר בארצות הברית, שמתעקש שלא לתת גט ולגרש את אשתו.

הסרבן עצמו נישא פעם נוספת לפני כמה שנים, באמצעות ‘היתר מאה רבנים’.

אתמול פרסמה לשכתו של הרב הראשי, כי הבעל הודיע שיציית ויגיע אל בית הדין.

בהודעה מלשכת הגר”ד נמסר: “לאחר ישיבה של בא כוח האישה ומשפחת הנפטרת בבית הדין. היות והצדדים נמצאים במדינות שונות ואין דרך להביאם לדיון באופן מיידי, הגיעו הצדדים להסכמה במסגרתה הופקדה התחייבות המגובה בערבות כספית בבית הדין, כי הבעל המעגן יגיע לדיון בהקדם בבית הדין ויציית לפסקיו. בשל כך כעת תובא האישה לקבורה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סרב הגט שטוען לאחר קבורת אמו כי לא הבטיח לתת הגט
    21/08/2019 16:13
    מרדכיבן חיי שוגרמן
  1. לגבי סרבן הגט שטוען לאחר קבורת אמו -כי לא הבטיח לתת הגט-

    אם מלכתחילה ידעו הגורמים העוסקים ב”יפה נפש שכזה” מוכן לאמלל את בת זוגתו -בלי סוף, מדוע פרט לערבות הכספית ,לא החתימו אותו בבית דין רבני ,או בפני 2-3 עדים כשרים לפי ההלכה,על כתכ הגט וכתב שליחות בלתי חוזרת שניתן לשליח ,עם הוראות בלתי חוזרות למסור שטר הגט לבת זוגתו?בשהכל מלווה בבדיקה רפואית שהנו שפוי ובר דעת ומבין את מה שהוא עושה וכי הגט נחתםונשלח מרצונו הטוב בכך היהמתקיים הפסוק ” ובאלציון גואל” . מאת מרדכי בן חיים שוגרמן- בוגר גמנסיה “ישורון” פתח תקוה כ באב תשע”ט 21/8209

  2. התעללות
    21/08/2019 18:55
    מתעלל
  3. מתעלל נשאר מתעלל אני בטוח שאישתו החדשה גם סובלת רק הוא פושט פוחדת ממנו

  4. היום בעידן הטכנולוגי
    22/08/2019 00:09
    ש
  5. כל כך מסובך לתעד הסכמה של בן אדם לתת גט???

  6. ה'סרבן' צודק
    22/08/2019 14:51
    צדקיהו
  7. לא הביאו כאן את כל דבריו.
    הסרבן הזה טוען כי השליש גט בבית דין ואשתו סירבה לקחתו משם משום שרצתה לסחוט אותו.
    הראיה שבית דין נתן לו היתר מאה רבנים לשאת אשה אחרת.
    והאשה הנ”ל היא קרובה של לאו והכל שם זה סיפור של מאבקי כחות….