כרמל שאמה: מסתובב עם אקדח • סמוטריץ: ספין דלוח, מחפש כותרות

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה העלה פובט עם תמונה של אקדח שקיבל - וטען כי הוא מאוים • סמוטריץ' לא שתק לו: " אף אחד לא מאיים עליך כרמל. אתה היחיד שמאיים כאן"
אריה ריבקינד
כ' אב התשע"ט / 20.08.2019 22:42

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ הגיב הערב (שלישי) לראש עיריית רמת גן כרמל שאמה – שטען כי החל להסתובב עם אקדח, בשל איומים על חייו.

“ספין דלוח של ראש עיר שמחפש כותרות”, כתב סמוטריץ’. “אף אחד לא מאיים עליך כרמל. אתה היחיד שמאיים כאן. על האופי היהודי של מדינת ישראל ועל בשבת שהיתה ונשארה מערכי היסוד של היהדות והמדינה היהודית. עצוב וכואב”.

בפוסט שפרסם אתמול בדף הפייסבוק שלו, העלה ראש העיר שאמה תמונה של האקדח בו הצטייד לאחרונה, לדבריו בעקבות איומים.

“התקשורת דיווחה היום על הרכב החדש, שקיבלתי כראש עיר. אין בזה באמת חדשות למעט יחסי ציבור של היבואן, שכן כל ראש עיר מקבל רכב באופן אוטומטי.

מה שכן קיבלתי היום באופן ייחודי זה האקדח שבתמונה הודות ותודות לאיומי הקבלנים ולמגיני השבת מטעם עצמם. זה שראש רשות גדולה בישראל וממלא מקומו סופגים איומים ומוגדרים כמאויימים על ידי משטרת ישראל זה חדשות לא מלבבות”.

לאיילה חסון ברדיו 103 אמר שאמה: “היו איומים, בהחלט, כולל מגע פיזי במהלך ישיבות, של קבלנים, שתפסו אותי מהיציאה מהחדר. המשך בקבלן שאמר: ‘אם לא תשנה את המדיניות שלך, אני אקח אקדח ואירה בעצמי’. אבל אדם שאומר ‘אני אקח אקדח ואירה בעצמי’, אתה לא יכול להיות אף פעם בטוח שהוא לא יבחר לירות גם במישהו אחר, שהוא בטוח שהוא פוגע בו.

“רבנים גדולים, מגדולי הדור שנחשבים, כתבו מנשרים שסופי צריך להיות שאשכב בעפר, ואני צריך לשלם באבי אבי על כך שאני מחלל את השבת וכל הטיעונים האלה הדתיים. המכלול של הדברים ויחד עם מה שקרה בבית של ממלא המקום שלי, שבשעת לילה הגיעו עד לביתו וריססו כתובות נאצה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כרמל שאמה הכהן.
    21/08/2019 02:53
    שרה רבקה
  1. למרות.הפרובוקציות דעושה בענין השבת אין לנהוג באלימות בשום ענין.
    רק שכרמל ידע טוב את הוראות הפתיחה באש.
    היום יורים לעננים או מקסימום ברגלים .ועוברים חקירה .
    אז אל תפחיד אף אחד

  2. יופי תתחדש. איזה עוד צעצוע תקנה? תראה אני לא יכול לקבוע לך מה לקנות אבל יש עוד צעצוע משהו מיוחד אבל זה יקר. יש טיל בליסטי מונחה לייזר שאפשר לשים בו פצצה גרעינית. מה דעתך? תראה אם הפצצה גרעינית יקרה לך נשים לך גרעיני עפולה. רק יש בעיה קטנה צריך לכבד את כל התושבים צריך שקיות לגרענים והטיל מעביר חום ועלול להישרף
    21/08/2019 06:07
    שרון
  3. אז אפשר לעשות עסקה?

  4. כרמל שקרן מחפש יחצנות על הגב של הדתיים
    21/08/2019 17:55
    דוד
  5. כרמל שקרן מחפש יחצנות על הגב של הדתיים

  6. כרמל שאמה
    22/08/2019 06:49
    אזרח
  7. כרמל שאמה בושה כמו רון קובי וראשי עיריות ( לא כולם)..על כל ההתעסקות שלכם בעניין השבת וקדושתה אתם חוטאים וגורמים לאנשים רבים לחטוא..יש אלוהים בשמיים והוא רואה הכול!!!!