ביבי: אסור לתת למסית להיות רה”מ I לפיד: “תוקף על בדיחה בווטצאפ”

ראש הממשלה תקף את הסרטון האנטישמי שפרסמה 'כחול לבן': 'ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, מנוסחת בנימה אנטישמית' • לפיד: "שאתחיל להוציא לך ציטוטים? את הארס והאיבה שאתה שופך כבר שנים?"
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 17:59

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אחר הצהרים (שני)  את הסרטון שפרסמה מפלגת ‘כחול לבן’ – בו הוצגו השרים החרדים כחמדנים ורודפי כסף.

“ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, המנוסחת בנימה אנטישמית, מוכיחה פעם נוספת מדוע אסור לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה”, כתב נתניהו בטוויטר.

המסית מ’כחול לבן’, ח”כ יאיר לפיד, ענה לראש הממשלה שביקר את הסרטון האנטישמי שלו בציוץ בטוויטר: “‏לא לתאר, נתניהו, גדול המסיתים בתולדות ישראל, תוקף אותי על בדיחה בווטצאפ”.

לפיד הוסיף: “היי ביבי, שאתחיל להוציא לך ציטוטים? את הארס והאיבה שאתה שופך כבר שנים לתוך החברה הישראלית? חוץ מזה, הבדיחה היא על המיליארדים שהעברת לעסקנים החרדים, מה שאומר שהיא בכלל לא היתה על חשבונם, היא היתה על חשבוננו”.

בסרטון המבחיל מבית כחול לבן, המציג ‘התכתבות’ מבוימת בקבוצת וואטסאפ בין ראש הממשלה נתניהו לראשי הסיעות המיועדות להיכנס לקואליציה שבראשותו, מוצגים אריה דרעי ויעקב ליצמן כמי שמבקשים לסחוט מנתניהו כספים לישיבות.

בסרטון מוצג יו”ר ש”ס כמי שאומר: “תביאו עוד טרליון שקל לישיבות”, בעוד ליצמן דורש “את כל הכסף שיש לישראל” – על חשבון החילונים, כמובן.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות