אבנר נתניהו בבית המשפט: “אבי ואחי בחרו בדרך פוליטית, אני לא”

בנו של ראש הממשלה הגיע לדיון בבקשתו להוציא צו הרחקה נגד עו"ד ברק כהן - שהטריד אותו בעת שבילה בת"א • פעילי שמאל שהגיעו לאולם בית המשפט צעקו לו: "אתם משפחת פשע" • אבנר לשופט: "אני בן של ההורים שלי. פשוט כי נולדתי, ואני בן משפחה. אני מאובטח לא בהחלטתי"
אבי כץ
ג' אב התשע"ט / 04.08.2019 12:11

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיע הבוקר (ראשון) אל בית המשפט לדיון בבקשתו להוציא צו הרחקה נגד איש השמאל, עו”ד ברק כהן.

נתניהו הבן מבקש מבית המשפט צו לפיו ייאסר על כהן להתקרב אליו עד 200 מטרים וייאסר עליו להטריד אותו.

השופט קיבל בתום הדיון את בקשתו  וקבע כי התנהגותו של ברק כהן עולה לכדי הטרדה מאיימת, ושקיים חשש שיחזור על התנהגותו.

צו ההרחקה יחול עד פברואר 2020.

אבנר הגיע באיחור של שעה ורבע  לדיון. עורך דינו, יוסי כהן, טוען כי האיחור נובע מסידורי האבטחה.

פעילי שמאל שהגיעו לאולם בית המשפט צעקו לעבר אבנר: “אתם משפחת פשע, אתם משפחה שעושקת את הארץ הזאת”.

בפתח הדיון, אמר אבנר: “זה שאני מאובטח, זה  לא בהחלטתי. אני שונא את העובדה שאני מאובטח. נמצאים פה איתי ארבעה מאבטחים שאני מכיר אישית, ויודע שהם לטובתי. אבל אני לא רוצה להיות במקום הזה. אני בן של ההורים שלי. פשוט נולדתי. ואני בן משפחה. אני מאובטח לא בהחלטתי, ונמצא בסיטואציה הזו לא בהחלטתי”.

אבנר נתניהו הוסיף: “יש לי תחושה שהוא יגיע למקום הלימודים שלי ויטריד אותי. אבא שלי בחר בדרך פוליטית ולכן הוא זכאי לביקורת. גם אח שלי בחר בחירות פוליטיות והטענות שהוא מקבל ממך גם לגיטימיות. אני לא אכנס לפוליטיקה אני לא אעשה את זה למשפחה העתידית שלי ולעצמי”.

עורך דינו של אבנר נתניהו, יוסי כהן, פנה לברק כהן: “האם כשתראה אותו בשבוע הבא במסעדה תטריד אותו שוב?”

ברק כהן השיב: “אני הבנתי השבוע שזה אדם מאוד מאוד חלש. אני את המאבקים שלי לא מנהל נגד אנשים חלשים. אני לא מתכוון לפנות שוב אליו”.

לפני מספר ימים התקרב כהן למסעדה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, בה שהה אבנר נתניהו יחד עם בת זוגו. “משפחה של גנבים, מה עם הגניבות של אבא? כמה הוא גנב?”

בהמשך סיפר אבנר בפייסבוק: “הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן. פעם אחר פעם שהוא עוקב אחרי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים, בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמאל
    04/08/2019 15:24
    מנחם
  1. זה פשוט חולי , אלה אנשים חולים ששטפו להם את המוח ,זה כבר בעיה נפשית מה שקורה לשמאלנים! אין משהו אחר להגדיר את זה! תחיו את החיים, חסר צרות בחיים? מה זה הדבר הזה?

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   05/08/2019 13:05

      אני לגמרי מסכימה שההתנהגות של ברק עוברת כל גבול. אבל למה מתוך זה לצאת נגד כל מי שחושב לפי עקרונות שמשוייכים לשמאל? למה להשתמש במילה שמאלנים כגנאי?
      יש פה מקרה מסויים שבו מעורבים בני אדם מאוד מסויימים עם שם וכתובת. אפשר לכנות את ההתנהגות , חבל להלהיט סתם ולפזר שנאה ופילוג

  2. פעילי שמאל שהגיעו יודעים מצויין למה נתניהו שנוא.. כיוון שמנע מערפדי השמאל לשאוב דם יהודים בשם השלום
    04/08/2019 16:08
    מארק
  3. ונדאג שפעילי השמאל ימשיכו לצעוק עוד הרבה שנים, לא שכחנו את הסכם אסון אוסלו ואת הקמת חמסטאן ולכן הימין שלח את השמאל לאופוזיציה למזעור נזקים
    כל הטבה או חובה המוטלת על משפחת נתניהו.. כך אותם חובות והטבות הם מנת חלקם של ראשי ממשלה קודמים

    • הפטריוט מהדרום   04/08/2019 19:03

      אבי האומה הפלסטינית, חאג’אמין אל חוסייני, המופתי של ירושלים, אמר להיטלר בפגישתם בגרמניה, שהאסלאם והנאציזם דומים! המופתי הפושע אמין,עזר להיטלר לחסל את יהדות הונגריה,ולגרום לפרעות ביהדות עיראק, על ידי שידוריו ברדיו הגרמני בערבית! על כך קיבל דרגת קולונל ב-אס.אס ושכר גבוה!!!

  4. אבנר היקר אתה אדם אהוד אל תתיחס לקומץ אנשים
    04/08/2019 22:01
    דניאל
  5. שמרוב שעמום מחפשים להכפיש את שמך אתה בחור מקסים מאחלת לך שתצליח ושיהיה לך רק טוב תלך תמיד בראש מורם יישר כח בהכל

  6. אחיך בחר להיות פוליטיקאי? הילד מגוחך
    05/08/2019 07:28
    מישהי
  7. סוג של קריקטורה. כמו גילי זוהר