“אני דוסית”: מדוע טשטשו את פניה של קורין גדעון ואיך הגיבה המנחה?

בתוכנית 'אנשים' בקשת 12 שודרה כתבתו של ליאון רוזנברג עם רבי אמנון יצחק • הכתבה המלאה הועלתה לעמוד יוטיוב בשם "הרב אמנון יצחק – שיעורים והרצאות", אבל שם פניה של מנחת התוכנית, קורין גדעון - טושטשו • מה היא הגיבה?
אבי כץ
ט"ז תמוז התשע"ט / 18.07.2019 21:47

אמש שודרה בתוכנית ‘אנשים’ בקשת 12 כתבתו של ליאון רוזנברג עם רבי אמנון יצחק.

הבוקר (חמישי) הועלתה הכתבה המלאה מתוך התוכנית, בהנחייתם של חיים אתגר וקורין גדעון, לעמוד יוטיוב בשם ‘הרב אמנון יצחק – שיעורים והרצאות’, המעלה את כל ההרצאות של הרב והראיונות עמו בכלי התקשורת, אבל שינוי  אחד בולט – פניה של המנחה גדעון טושטשו, כך שרק קולה נשמע לצד אתגר.

גדעון, שנשואה לחילי סורוצקין, בן למשפחה ליטאית מטלז-סטון, לא שתקה על המעשה, והתייחסה לכך בעמוד הפייסבוק שלה: “זה מה שקורה כשהגבולות מטשטשים, אנשים הזויים מתחילים לטשטש נשים. כל קשר בין זה לבין דת מקרי בהחלט”.

בראיון שהעניקה ל’מעריב’ בתחילת החודש, אמרה גדעון: “אני הגעתי ממקום אנטי-חרדי והיום אני חצי חרדית אפשר להגיד. להגיע למשפחה שלו ולשמור שבת זה לא משהו שחשבתי שיקרה. עכשיו אני דוסית לחלוטין, יש לי הגייה אשכנזית ואני יכולה לנהל שיחה עם בחור ישיבה. זה כמו ללמוד משהו חדש, בשבילי זה אתגר. בחברה החילונית אנחנו לא מספיק מכירים את המגזר הזה ומזלזלים. אני שמחה שזה פגש אותי בחיים”.

היא הוסיפה: “הבית כשר. יש הפרדה של בשר חלב, שני סכו”מים, אני לא מבשלת בשבת ולא רואה טלוויזיה. אני לא שומרת שבת במאה אחוז, אבל עם הזמן אני רואה את עצמי הולכת לכיוון הזה. כי ההרגשה של זה נעימה, לא כי מישהו מבקש ממני או אומר לי. שבת נהייתה מנוחה. אני אוהבת את האווירה”.

מטעמו של רבי אמנון יצחק נמסר: “בכתבה ששודרה אמש כב’ הרב אמנון יצחק, אמר בפירוש לליאון רוזנברג שלארגון ‘שופר’ אין דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב, או כל דף אחד באינטרנט, מלבד ‘אתר שופר’. כל פרסום של סרטון כזה או אחר בערוצים הנ”ל, באחריות המפרסם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמנון יצחק לא רב בכלל וכל הרבנים החשובים מדברים בגנותו. הוא מציג עצמו כרב כדי להפחיד אנשים כדי שיתרמו לו כספים
    21/07/2019 01:45
    ירדן
  1. אמנון יצחק לא רב בכלל וכל הרבנים החשובים מדברים בגנותו. הוא מציג עצמו כרב כדי להפחיד אנשים כדי שיתרמו לו כספים עוד “רב” כזה ואבדנו.