מרדכי בן דוד נטש בגלל סיגריה • שדרנים התכתשו: האם נהג כראוי?

כשהזמר מרדכי בן דוד זיהה בקהל מעשן הוא הזהיר: "או שאתה יוצא החוצה או שאני יוצא" - ומרדכי יצא • איש תקשורת דוד חכם: "עזיבת הזמר הינה עילבון לבעל האירוע" • מנחם טוקר: "עשה מעשה נכון בזה שעזב, לאחר שהזהיר"
אבי כץ
י"ח תמוז התשע"ט / 21.07.2019 16:08

הזמר החסידי מרדכי בן דוד זיהה במהלך הופעה באירוע מעשן בקהל וביקש ממנו לחדול.  “או שאתה יוצא החוצה או שאני יוצא”, אמר הזמר.

המעשן סירב להפסיק, ובעקבות כך – הזמר יצא החוצה.

איש התקשורת, דוד חכם, מ’קול חי’ הגיב על הצעד: “הייתי שם. הוא לא ביקש עשרות פעמים, אלא פעמיים אולי שלוש. אלו שעישנו לא מכבדים, לא את בקשתו של הזמר וגם לא את בעל האירוע. עזיבת הזמר הינה עילבון לבעל האירוע שהזמין אותו ושילם לו תשלום מלא. אחרי הכל, בעל האירוע לא אשם שכמה בודדים שם עישנו. מעשה שלא ייעשה מצידו של בן דוד”.

איש התקשורת מנחם טוקר, הנחשב למקורב מאוד לזמר – יצא להגנתו: “3 פעמים לא מספיק? מעשה שלא ייעשה? מרדכי בן דוד הגדול עשה מעשה נכון בזה שעזב, לאחר שהזהיר. הוא כבן 70 ונראה/נשמע בן 20 בגלל אורח חייו הקפדני”.

הוא הוסיף ועקץ: “מאמין שאם היו קוראים לו מרדכי דרעי היית מבין לליבו”.

הגולש יוסף חיים עקץ את הזמר ואנשיו: “מרדכי בן דוד הגיע לכותרות כי ביקש מאדם שעישן בהופעתו – לצאת, ואני שואל מה קרה לגימיקים הרגילים כמו: ‘הלחן הודלף?’ או ‘הדיסק פורסם בווצאפ?’.

הגולש חיים כהן: “אני מזדהה לחלוטין עם מרדכי בן דוד. אסור הלכתית וגם חוקית לעשן בציבור, ומותר לו לעמוד על כך. שבעל האירוע יבוא בטענות לאורחים שלו שהוא הזמין ולא לבן דוד. זכותו של בן דוד לרצות להישאר בחיים! עישון פסיבי הורג!”

הח”כ לשעבר יהודה גליק, הידוע כמי שנלחם בעישון – צייץ מיכה במרדכי בן דוד: “כל הכבוד מי שרוצה להתאבד זכותו אבל לאף אחד אין זכות להרוג את סביבתו!”

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן דוד העלוב
    29/07/2019 05:22
    רון
  1. מ..בודדים שמעשנים ברגע לא מתים

  2. מעשן חוצפן
    01/08/2019 09:54
    מוטי
  3. גם הלכה לא מעניין אותו וגם חוק.
    ממליץ לזמר בן דוד לוודא מראש שלא יהיה מעשנים או במקביל אכיפה נגד כאלה.
    ברור שרצה להראות “גבר” ולא לוותר על הסיגריה