בן גביר הגיש תביעת חצי מליון ש”ח נגד סתיו שפיר – שסירבה לקבלו

עו"ד איתמר בן גביר הגיש את כתב התביעה לח"כ סתיו שפיר מהעבודה על סך חצי מליון שקל - לאחר שזו קראה לאנשי עוצמה יהודית 'נאצים' • שפיר סירבה לקבל • בן גביר: "לא ניתן לאנשי השמאל ההזוי להכפיש"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר א' התשע"ט / 06.03.2019 11:38

תביעת יח”צ: במהלך הדיונים הבוקר (רביעי) בוועדת הבחירות המרכזית על פסילתן של רשימות עוצמה יהודית ובל”ד, הגיש עו”ד איתמר בן גביר כתב תביעה לחברת הכנסת סתיו שפיר מהעבודה על סך חצי מליון שקל – לאחר שזו קראה לאנשי עוצמה יהודית ‘נאצים’.

בן גביר הגיש את כתב התביעה לידיה של שפיר, אלא שזו סירבה לקבלו מידיו.

כתב התביעה הוגש הבוקר לבית משפט השלום בירושלים.

הנתבעות בכתב התביעה הן חברות הכנסת סתיו שפיר ומיכל בירן, שכינו את אנשי עוצמה יהודית לפני מספר ימים בכינוי  ‘נאצים’.

בן גביר אמר: “לא ניתן לאנשי השמאל ההזוי להכפיש ולהשוות יהודים לנאצים המתועבים שעסקו בהשמדת העם היהודי. ידעו גם חברות הכנסת שפיר ובירן כי חסינותן לא תעמוד להם והן ייאלצו לשאת באחריות לדבריהם המתועבים”.

ח”כ מיכל בירן מהעבודה הגיבה לאיום התביעה: “לכבוד הוא לי שבן גביר, מי שעתר לבג”ץ למען אישור תהלוכה שנושאת את דגלי כהנא, החליט שגם אני מאיימת על המפעל הכהניסטי. מעבר לעיוות של דבריי, הכהניסטים הם האחרונים שיכולים להתלונן על הסתה נגדם, כשכל מה שהם עושים השכם והערב זה להכפיש יותר מ-20% מאוכלוסיית ישראל”.

ח”כ בירן הוסיפה: “כנכדה לניצולי שואה, אני מצפה מכל אדם שעד לגילויי גזענות, במיוחד בספירה הציבורית, שישמיע קול מחאה ויבהיר שכיהודים אסור לנו לתת יד להסתה ולפגיעה באחרים”.

תביעה, בן גביר

צילום: דוברות עוצמה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "סרבה לקבלו". אז ינתן פסק דין בהיעדר הגנה
    06/03/2019 11:56
    שאול א.
  1. שהרי סירוב לקבל, הוא בבחינת המצאה כדין.
    מדובר בלא יותר מאשר התנהגות ילדותית של מי שנצלה את מחאת 2011 לקידום אישי.