ליצמן: ערוץ 2 עשו נגדי תחקירים שטויות והבלים בגלל שאני פופולרי

"אנחנו לא מוותרים על השבת בתל אביב. עם כל הכבוד לכחלון, אני תומך בדברים משונים שלו, שגם הם יתמכו בדברים שלנו" • על ערוץ 2: "אני לא מתרגש מזה וממשיך בפעילותי. הם שוכחים שהציבור שלנו לא צופה בערוץ 2"
אריה ריבקינד
י"ב אייר התשע"ז / 07.05.2017 21:21

שר הבריאות יעקב ליצמן התראיין הערב (ראשון) לתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ והתייחס למשבר השבת, המשבר בהדסה, והתחקירים נגדו.

על משבר השבת אמר ליצמן: “אנחנו לא מוותרים על השבת בתל אביב, חוק השבת צריך לחול על כולם. עם כל הכבוד לכחלון, אני גם לא מבין מה זה תאגיד ואני תומך בדברים משונים שלו. שגם הם יתמכו בדברים שלנו, למרות שהם לא מסכימים”.

ליצמן הוסיף, כי “אם הסוחרים ימשכו את הבקשה לדיון נוסף בבג”צ, אנחנו נגיש אותה. היו לי שיחות אישיות עם השר דרעי ועם גפני ומעולם בשום שלב לא ויתרנו על השבת בת”א. אני מדבר בשם כל ראשי הסיעות”, הדגיש.

ליצמן התייחס למשבר במחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים ‘הדסה’: “הבאתי את פרופ’ רוטשטיין להדסה שהצעיד את ‘תל השומר’ לאיפה שהם היום, והוא הצליח מאוד.

“בגלל ויכוחים עם רוטשטיין, מנהל המחלקה החליט לפרוש עם קבוצת רופאים לשערי צדק. זה לא יעלה על הדעת לפרוש עם קבוצת רופאים למקום אחר. בנוסף, הם רצו ללכת לשערי צדק ואין שם מחלקה כזו – וזה גם לא יקרה”.

על התחקירים נגדו בחדשות 2 – אמר: “ערוץ 2 עשו נגדי תחקירים שהם שטויות והבלים, הם פנו לתוכניות אחרות בטענה שלא עושים פולו-אפ על התחקיר שלהם. שמעתי מאחד מהם שזה בגלל שאני פופולארי.

“אני לא מתרגש מזה וממשיך בפעילותי. הם שוכחים שהציבור שלנו לא צופה בערוץ 2”.

מ’חדשות 2′ נמסר בתגובה לדברים: “אנו עומדים באופן מלא מאחורי התחקירים ששודרו על התנהלות סביבתו של שר הבריאות ליצמן. העובדה שבאמצעות תשלום למאכער זומנה פגישה עם השר ועם צמרת משרדו מדברת בעד עצמה”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התבטאותו של ליצמן בקשר לכך שגם הוא מצביע לשטויות של כחלון למרות שאינו מבין בהן.
    10/05/2017 09:52
    סוזן
  1. אם ליצמן ובני בריתו מצביעים בעד תכניות של שרים אחרים רק כעיסקת קומבינה בלי שיבינו בעד מה הם מצביעים זה חמור מאד ועלול לגרום לאזרחי המדינה נזק רב. אימרה כזו מן הדין שיחקרו אותה ואת מניעיה ומה שעומד מאחוריה עם ההשלכותיה עלינו, האזרחים.