“לא לממן מחבלים”: לקראת פורים הופצה רשימת המוסדות של ‘הפלג’

לקראת חג הפורים, הופצה - תחת הכותרת "התורה חסה על ממונם של ישראל" - רשימה הכוללת את כל המוסדות של הפלג הירושלמי • "מצאנו לנכון ליידע את הציבור במוסדות וקרנות החסד אשר שותפים למלחמה כנגד גדולי ישראל"
יוסף גרינבוים
י' אדר התשע"ז / 08.03.2017 14:31

הפילוג בציבור הליטאי: לקראת חג פורים, הופצה – תחת הכותרת “התורה חסה על ממונם של ישראל” – רשימה הכוללת את כל המוסדות וקרנות החסד של ‘הפלג הירושלמי’. זאת כדי שהציבור המתנגד לפלג יידע למי להימנע מלתרום ‘מעות לאביונים’

“בהתקרב ימי הפורים אשר ידועים הימים שתלמידי הישיבות וקרנות החסד אוספים כסף”, נאמר במודעה שהופצה, “כיוון שהתורה חסה על ממונם של ישראל, מצאנו לנכון ליידע את הציבור במוסדות והקרנות אשר שותפים למלחמה כנגד גדולי ישראל, וישיבות אשר תלמידיהם לא שומעים לדעת גדולי ישראל ומשתתפים בהפגנות”.

מארגני הרשימה מוסיפים וכותבים: “וכל אחד יראה את עצמו לנכון מה לעשות עם מידע זה”.

עסקן ליטאי אמר בתגובה לחרדים10:  “טוב מאוד שהכינו את הרשימה הזו. אנשים רוצים לדעת שכספכם לא ילך למימון המחבלים שלוחמים בגדולי ישראל, והרשימה הזו תסייע לא לממן את ה’מחבלים'”.

הפלג הירושלמי

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כנראה שיש לפלג הרבה יותר מוסדות ממש שידענו עד עכשיו
    08/03/2017 16:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מחרחר ריב וריבוי שנאה
    08/03/2017 19:39
    פשוטי עמך ישראל
  2. העורך והכתב של המאמר הזה הינו יורש תכונה של המן הרשע מזרע עמלק ומטרתו לפלג ולהרבות שנאה בעם ישראל! בושה וחרפה שנותנים לו במה באתר הזה.

  3. מחבלים??
    08/03/2017 19:51
    פשוטי עמך ישראל - חרדי חייל שחר (חרדק בלעז)
  4. עד איפה הגענו לקרוא ליהודים מחבלים? בגלל שהוא חושב אחרת מאיתנו. מה שעשו במאמר הזה הוא הרבה יותר חריף ממה שהתקשורת (תשקורת ) עושה לחרדים ולדת. מאמר שזורע שנאה ברמות מטורפות. פורים וענינו הוא ישנו עם אחד ומאוחד. ולא מה שהמאמר האלים הזה משדר. מאמר שמשדר היפך אהבת ישראל בצורה הכי קשה שיש. ומחלק אותנו לשני עמים.

  5. צריך לשנות את שם האתר לעמלקים ולא חרדים
    09/03/2017 11:43
    אלק חרדים
  6. מה זה השטויות האלה, הדיוט אחד כתב רשימה כשהוא אפילו לא יודע איך מסדרים את התאריך שלא יקפוץ שורה, ואתם כמו טיפשים נותנים לו במה. בושה וחרפה….. גועל רפש

  7. הפלג ועשרת בני המן
    10/03/2017 07:28
    שויינא גדול
  8. יישר כח הגיע הזמן שיכניסו קצת מודעות לכל אלא שלא יודעים קצת מה קורא במגזר. רק ששכחו את וועד הרבנים ששם מגמתו להילחם בקופת העיר היות והיא מנוהלת ע”י דוד שרייבר מאנשי הגראי”ל.