נתניהו ושרה התרגשו: שליח חב”ד בסידני העניק תמונה מפתיעה • צפו

מתנה כזו מותר לקבל: ראש הממשלה ורעייתו שרה, השוהים בביקור היסטורי באוסטרליה, הגיעו לביקור בבית הכנסת הגדול של סידני - וזכו להפתעה מרב בית הכנסת, הרב רב לוי וואלף: תמונת נתניהו עם הרבי מליובאוויטש זצ"ל
נתן פרל
כ"ו שבט התשע"ז / 22.02.2017 11:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה התקבלו היום (רביעי) על ידי ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול ורעייתו במשמר כבוד ובמטחי ירי.

ראש הממשלה, המקיים ביקור היסטורי במדינה, קיים פגישות עם ראש הממשלה האוסטרלי ועם המושל הכללי פיטר קוסגרוב. במקביל התקיימה פגישה בין הרעיות.

לאחר מכן הגיע ראש הממשלה לביקור מיוחד בבית הכנסת הגדול של סידני, והתקבל על ידי רב בית הכנסת, שליח חב”ד הרב לוי וואלף, ועל ידי ראשי הקהילה המקומית.

הרב וואלף הפתיע את נתניהו כשהעניק לו מתנה: תמונה ממוסגרת מביקורו האישי של ראש הממשלה אצל הרבי מליובאוויטש זצ”ל.

‏רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיבה בקריאות התפעלות למראה התמונה – ונתניהו התרגש מאוד. הוא סיפר לראש הממשלה האוסטרלי, שעמד לצידו, כי הוא זוכר את הפגישה שהשפיעה עליו רבות והרחיב על המנהיגות של הרבי.

הרב וואלף אמר לראש הממשלה: ״זו תמונה מקורית, לאף אחד אין אותה״.

נתניהו השיב נרגש: ״אני אשמור אותה״.

נתניהו סיפר לראש הממשלה האוסטרלי על הביקור אצל הרבי ואמר: “הייתי אז שגריר ישראל באו״ם והרבי אמר כי זה בית של שקרים רבים. אבל הוא גם אמר לי שבמקום החשוך ביותר, אורו של נר בודד יכול להראות למרחק”.

צפו בנאום ראש הממשלה • צילום וידאו: עומר מירון, לע״מ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות